۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰

آیا انقلاب طراحی اپل در راه است؟

ایتنا – اختراع‌های جدید ثبت‌شده نشان از آن دارند که شرکت اپل با ایجاد یک انقلاب در طراحی همیشگی خود به سراغ ساخت یک مدل تاشو از سری تلفن همراه آیفون خواهد رفت.
آیا انقلاب طراحی اپل در راه است؟
اختراع‌های جدید ثبت‌شده نشان از آن دارند که شرکت اپل با ایجاد یک انقلاب در طراحی همیشگی خود به سراغ ساخت یک مدل تاشو از سری تلفن همراه آیفون خواهد رفت.

به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی gadgets، تلفن‌های همراه تاشو به یکی از مهم‌ترین بحث‌های روز جهان بدل شده‌اند و شرکت‌های مختلفی مانند سامسونگ و ال‌جی نیز در این زمینه گام‌های نخست را برداشته‌اند.
با این وجود اپل نمی‌خواهد از این قافله عقب بماند و به همین دلیل نیز این شرکت به‌تازگی یک اختراع ویژه را به ثبت رسانده است که نشان از یک تلفن همراه تاشو دارد.
 
تصاویر منتشر شده از این اختراع نشان می‌دهند که تلفن همراه یاد شده می‌تواند از وسط به دو بخش تقسیم‌ شده و با چرخشی 180 درجه‌ای می‌توان این دو بخش را کاملاً بر روی‌هم قرار داد.
 
 
 
اطلاعات جانبی از این اختراع به رسانه‌ها راه پیدا نکرده است و با توجه به این‌که هنوز در مرحله ثبت اختراع قرار داریم، بعید است که به این زودی‌ها شاهد عرضه این تلفن همراه هوشمند باشیم.
 
شایان‌ ذکر است که اپل پیش‌ازاین اختراع‌های فراوانی را در زمینه تلفن‌های همراه به ثبت رسانده است ولی بسیاری از آنها در عمل به یک محصول فیزیکی بدل نشده‌اند و به همین دلیل می‌توان گفت که این اختراع ثبت‌شده به‌عنوان تضمینی برای ساخت یک مدل تاشو از همراه‌های آیفون نیست.
 
با این وجود با توجه به بالا بودن رقابت، در صورت عرضه همراه تاشو از سوی سامسونگ یا ال‌جی و موفقیت آن در بازار می‌توان شاهد عرضه نسخه تاشوی آیفون نیز بود.
 
شایان‌ ذکر است که تماس با اپل برای دریافت نظرات آنها درباره این محصول ناموفق بوده است و این شرکت از هرگونه اظهارنظر درباره احتمال ساخت آیفون تاشو خودداری کرده است.
 
کد مطلب: 51129
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام