کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کسپرسکی 2018 با دونسخه فارسی و انگلیسی از راه رسید

5 آذر 1396 ساعت 17:10

ایتنا- ایدکو، توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران نسخه‌های فارسی و انگلیسی راهکارهای امنیت خانگی کسپرسکی 2018 را به‌طور هم‌زمان عرضه می‌کند.




شرکت ایدکو به‌عنوان توزیع‌کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، امسال نیز به روال سال‌های گذشته، آنتی‌ویروس، اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی 2018 کسپرسکی را عرضه می‌کند.

به گزارش ایتنا از کسپرسکی آنلاین، کاربران می‌توانند با مراجعه به آدرسhttps://irkaspersky.com/kaspersky-persian-2018 نسخه های فارسی 2018 کسپرسکی را دریافت نمایند.
این گزارش می‌افزاید که همانند سایر محصولات آزمایشگاه کسپرسکی در نسخه کسپرسکی 2018  نیز امکان به‌کارگیری رایگان و آزمایشی یک‌ماهه نسخه‌های فارسی وجود دارد و کاربران می‌توانند پس از طی دوره آزمایشی، آن را به نسخه یک‎ساله ارتقا دهند.نسخه‌های فارسی محصولات خانگی کسپرسکی همانند معمول از وب‌سایت رسمی و یا فروشگاه‎های آنلاین همه نمایندگان قابل دریافت و به‌کارگیری است.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کسپرسکی آنلاین و دریافت نسخه آزمایشی این محصول به مدت یک‌ماه از مزایای استفاده از آن بهره گیرند و در صورت تمایل آن را خریداری کنند.

آنتی‌ویروس کسپرسکی که جایزه‌های متعددی را در پرونده خود دارد و از آزمون‌های متعددی سربلند بیرون آمده‌است، کار مقابله با خطرات دیجیتالی را آسان می‌کند بدون آنکه از سرعت رایانه بکاهد.محافظت در برابر ویروس‌ها و ابزارهای جاسوسی، کمک به عملکرد درست و بهینه رایانه و کنترل آسان امنیت به‌صورت آنلاین از ویژگی‌هایی است که کاربران در آنتی‌ویروس 2018 کسپرسکی تجربه خواهندکرد.
طبق این گزارش محصولات کسپرسکی که تاکنون مورد استقبال مشتریان ایرانی بوده‌است همانند معمول از وب‌سایت رسمی و یا فروشگاه‎های آنلاین همه نمایندگان قابل دریافت و به‌کارگیری است.

کسپرسکی توتال سکیوریتی 2018 نیز راهکاری است که می‌کوشد وقتی خانواده‌ شما آنلاین هستند مطمئن باشید که آنها نه‌تنها به اینترنت متصل هستند به‌خوبی از آنها محافظت ‌شود. با این نرم‌افزار محافظت از حریم شخصی خانواده، خاطرات و اطلاعات کاربران، افزایش امنیت هنگام خریدها و امور بانکی آنلاین و مراقبت از فرزندان مقدور خواهدبود.

محصول دیگر، اینترنت سکیوریتی  2018 است که از دستگاه شما در برابر خطرات روز محافظت می‌کند و آنها را ایمن می‌سازد، مراقب حریم شخصی و اطلاعات خصوصی شماست و امنیت را هنگام انجام خریدها و امور بانکی برقرار می‌کند.این محصول از کودکان مراقبت کرده و به والدین امکان کنترل و نظارت بر فرزندان را می‌دهد. همچنین عملکرد دستگاه‌ها را افزایش می‌دهد و با کنترل آسان و آنلاین، امنیت کاربران را بیش از پیش میسر می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کسپرسکی آنلاین محصولات موردنظر خود را خریداری کرده و از جدیدترین فناوری‌های روز حوزه امنیت اطلاعات بهره گیرند.
ایدکو همواره با ارائه جدیدترین محصولات کسپرسکی در سطح کشور سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد تا همگام با فناوری‌های امنیتی روز دنیا، فضای مجازی را با کمترین دغدغه‌ای بابت مصونیت حریم شخصی و شغلی خود تجربه کنند.
فهرست فروشگاه‌های اینترنتی مجاز نیز در نشانی www.irkaspersky.com و در قسمت نمایندگان قابل دسترس است.
 


کد مطلب: 51098

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51098/کسپرسکی-2018-دونسخه-فارسی-انگلیسی-راه-رسید

ايتنا
  https://www.itna.ir