۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲

تماس ویدئویی به جای تماس صوتی در واتس‌اپ

ایتنا- اپلیکیشن واتس اپ به زودی امکان برقراری تماس ویدیویی را جایگزین تماس صوتی خواهد کرد.
تماس ویدئویی به جای تماس صوتی در واتس‌اپ


به گزارش ایتنا از ایسنا، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام رسان به طور قطع واتس اپ است. به تازگی گزارش‌ها حاکی است که این پیام رسان که تاکنون امکان برقراری تماس تلفنی و صوتی را به کاربران خود ارائه می‌داد، قصد دارد در آینده‌ای نزدیک به طور کلی امکان برقراری تماس ویدیویی و تصویری را جایگزین تماس صوتی کند.

وب سایت WABetaInfo که وظیفه بررسی نسخه‌های آزمایشی و بتاورژن و در حال توسعه اپلیکیشن‌های مختلف را برعهده دارد، از اضافه و جایگزین شدن قابلیت تماس ویدیویی به پیام رسان واتس اپ خبر داده است.

این وب سایت از احتمال حذف تماس صوتی و تلفنی در واتس اپ خبر داده است و در تشریح این موضوع بیان کرده که ممکن است تماس صوتی در واتس اپ به طور کلی با تماس تصویری و ویدیویی جایگزین شود.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، مبلغ ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.

بر اساس آمارهای رسمی منتشر شده توسط واتس‌اپ، این اپلیکیشن پیام‌رسان دارای حدود ۱.۳ میلیارد کاربر در سراسر جهان است. تعداد بالای کاربران و طرفداران واتس اپ در جهان موجب شده است که این پیام رسان در بازار داغ و پر تب و تاب پیام رسان‌ها و رسانه‌های اجتماعی درصدد معرفی قابلیت‌های جدید برای کاربران خود باشد.

واتس اپ در حال حاضر تنها در حال تست و آزمایش این قابلیت در نسخه‌های بتاورژن واتس اپ برای تعداد محدود و معینی از کاربران است و حتی ممکن است در صورت عدم موفقیت آن، هرگز به مرحله اجرا و انتشار عمومی آن نرسد. این در حالیست که کاربران بسیاری در جهان از امکان برقراری تماس صوتی و تلفنی بسیار بیشتر از برقراری تماس ویدیویی و تصویری استقبال کرده اند. با همه این تفاسیر ، واتس اپ باید در اجرایی کردن تصمیم خود، نهایت دقت را به کار بگیرد تا با سلیقه و کاربری همه کاربران جور در بیاید.
کد مطلب: 51012
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
واتس اپ فوق العاده است💚💚💚
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام