کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تعداد کاراکترهای نام کاربری توییتر افزایش یافت

خبرگزاری ايسنا , 21 آبان 1396 ساعت 13:11

ایتنا- توییتر اعلام کرده است که محدودیت تعداد کاراکترهای نام کاربری کاربران خود را به ۵۰ کاراکتر افزایش داده است.



 پس از آنکه خبر افزایش محدودیت تعداد کاراکترهای قابل ارسال در شبکه اجتماعی توییتر به ۲۸۰ کاراکتر منتشر شد، هم اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که توییتر محدودیت تعداد کاراکترها در نام کاربری کاربران را نیز از ۲۰ کاراکتر به ۵۰ کاراکتر افزایش داده است.

هفته گذشته بود که توییتر محدودیت تعداد کاراکترهای قابل ارسال و انتشار در هر توییت را از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر افزایش داد. هم‌اکنون این شبکه اجتماعی محبوب و پر طرفدار اعلام کرده است که محدودیت کاراکترهای نام کاربری یا نام ظاهری در توییتر را به دو برابر افزایش داده است. با افزودن این قابلیت جدید، کاربران قادر خواهند بود به جای نام‌های حداکثر تا ۲۰ کاراکتر، برای خود نام‌هایی تا سقف ۵۰ کاراکتر را برگزینند.

این قابلیت جدید برای آن دسته از کاربرانی که در عرصه کسب و کار فعالیت می‌کنند، خبر بسیار خوشایندی محسوب می‌شود چرا که قادر خواهند بود نام‌های کسب و کار خود را که معمولا طولانی‌تر از ۲۰ کاراکتر است، را انتخاب کرده و به عنوان نام کاربران حساب کاربری خود بگذارند.

اینطور که بنظر می‌رسد مدیران و مقامات توییتر به منظور جلب نظر و نگه داشتن کاربران خود، اقدام به ایجاد تغییراتی در ساختار این شبکه اجتماعی متن محور کرده‌اند چراکه در ماه‌ها و سال‌های اخیر شاهد اعتراض خیل عظیمی از سوی کاربران در خصوص مشکل محدودیت تعداد کاراکترها و سایر قابلیت‌های این شبکه اجتماعی بودیم.


کد مطلب: 50930

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50930/تعداد-کاراکترهای-نام-کاربری-توییتر-افزایش-یافت

ايتنا
  https://www.itna.ir