کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیفون ۱۰ بهترین دوربین همراه جهان را دارد

27 آبان 1396 ساعت 12:33

ایتنا- بر اساس تحلیل‌های آزمایشگاه DxOMark دوربین قرارگرفته بر روی آیفون X با توجه به قیمت و کیفیت ارائه داده برترین دوربین موجود بر روی تلفن‌های همراه هوشمند محسوب می‌شود.


بر اساس نتایج بررسی‌ها و مقایسه‌هایی که به تازگی منتشر شده، دوربین آیفون X با توجه به قیمت و کیفیت ارائه شده، برترین دوربین موجود بر روی تلفن‌های همراه هوشمند محسوب می‌گردد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز در دنیای امروزی ثبت لحظات زندگی با کمک دوربین تلفن‌های همراه هوشمند از اهمیت خاصی برخوردار بوده و داشتن دوربینی قوی یکی از خواسته‌های کاربران این دستگاه است، به گونه‌ای که دقت و عملکرد دوربین، از فاکتورهای اصلی بسیاری مشتریان برای انتخاب و خرید گوشی محسوب می‌شود.
با این‌ وجود، خرید تلفن همراه هوشمندی که بتواند تصاویر بسیار باکیفیتی را به ثبت برساند چندان ارزان تمام نخواهد شد، به طوری‌که بر اساس تحلیل‌های متخصصان، خرید دستگاهی با این مشخصات حداقل 1000 دلار هزینه در پی دارد و این البته به ویژگی‌های سخت‌افزاری موردنیاز آنها بازمی‌گردد.

اما بر اساس تحلیل‌های انجام‌ شده توسط آزمایشگاه DxOMark، در حال حاضر دوربین قرارگرفته بر روی آخرین محصول کمپانی اپل یعنی آیفون X به نسبت سایر رقبای پرچمدار خود نظیر هواوی Mate 10 Pro و Google pixel Pro در جایگاه بهتری قرار دارد.
 
مطابق نتایج این بررسی، دوربین این تلفن همراه هوشمند، از بسیاری لحاظ توانسته سایر رقبای خود را پشت سر گذارد که شاید یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها را بتوان تثبیت بی‌نظیر رنگ، حتی نسبت به پیشینیان خود دانست.
 
از سوی دیگر، تلفن‌‌همراه هوشمند گلکسی نوت 8 به‌عنوان اولین تلفنی که به دوربین دوقلوی سامسونگ مجهز بود، در حال حاضر همچنان از لحاظ بزرگ‌نمایی 2x (زوم بر روی تصاویر) در صدر لیست دوربین‌ها قرار گرفته است، اما با این وجود، باز هم عملکرد نرم‌افزاری آیفون X (نظیر سوژه‌های با پیش‌زمینه تار) به مراتب بهتر بوده و توانسته گلکسی شرکت سامسونگ را پشت سر بگذارد.
 
گفتنی است علیرغم اینکه تلفن هوشمند آیفون X در زمینه دوربین هنوز نتوانسته امتیاز کلی دریافت شده توسط دوربین Google pixel 2 را از آن خود نماید، اما بر اساس نظر متخصصان، ثبت ویدئو توسط دوربین آیفون X به‌مراتب بهتر از Google pixel 2 است و در نتیجه آن را در سکویی فراتر از دیگر رقبا قرار می‌دهد.
 


کد مطلب: 50919

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50919/آیفون-۱۰-بهترین-دوربین-همراه-جهان

ايتنا
  https://www.itna.ir