کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درآمد ۸۱ میلیون دلاری فیس‌بوک از طریق ترامپ و کلینتون

سايت خبری ايتنا , 20 آبان 1396 ساعت 0:39

ایتنا – گزارش‌های جدید خبر از این دارند که شرکت فیس‌بوک تنها از تبلیغات کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، درآمدی ۸۱ میلیون دلاری داشته است.


گزارش‌های جدید خبر از این دارند که شرکت فیس‌بوک تنها از تبلیغات کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، درآمدی ۸۱ میلیون دلاری داشته است.

به گزارش ایتنا از cnet، شرکت فیس‌بوک پس از انتخابات آمریکا به‌شدت از شرایط تبلیغات رخ‌ داده درباره این انتخابات ابراز ندامت کرد و توپ را به زمین روسیه انداخت.
با این‌ وجود به نظر می‌رسد که تمامی این رخدادها در پیش روی پشیمان رسانه‌ها انجام می‌شوند و در پس‌زمینه این موارد، شرکت فیس‌بوک در حال لذت بردن از سود نجومی به‌دست‌ آمده از تبلیغات است.
 
وکیل شرکت فیس‌بوک که مجبور شده بود تا از سوی این شرکت در دادگاه‌های آمریکا حاضر شود، سرانجام رقم کسب شده از کمپین‌های انتخاباتی دو رقیب را منتشر کرده است.
 
نتیجه اعلام شده این است که فیس‌بوک توانسته است تا از کمپین ترامپ و کلینتون به درآمد شگفت‌آور ۸۱ میلیون دلار برسد که نشان می‌دهد این انتخابات تا چه اندازه فاسد بوده است.

نکته جالب این است که اعلام شده بود روس‌ها تنها رقم 100 هزار دلار در این انتخابات در فیس‌بوک تبلیغ کرده‌اند و این رقم در مقایسه با رقم 81 میلیون دلار نهایی عملا هیچ به‌حساب می‌آید.
 
با این‌ وجود سوال مطرح شده این است که آیا دولت آمریکا منبع این خرج‌ها را نیز دنبال خواهد کرد یا این‌که تنها پول روسیه در این رقابت را می‌توان کثیف دانست؟
شبکه‌های اجتماعی به‌ظاهر مدعی مبارزه با اخبار دروغین هستند، ولی در عمل پول حرف اول و آخر را برای آنها می‌زند.


کد مطلب: 50902

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50902/درآمد-۸۱-میلیون-دلاری-فیس-بوک-طریق-ترامپ-کلینتون

ايتنا
  https://www.itna.ir