کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افشای اطلاعاتی از همراه تاشوی سامسونگ

28 آذر 1396 ساعت 16:50

ایتنا- سامسونگ در حال طراحی تلفن همراه هوشمند جدیدی است که به نام SM-W2018 مشهور شده و مشخصات آن در میان دستگاه‌های بالا رده جای دارد.


شرکت سامسونگ در حال طراحی تلفن همراه هوشمند جدیدی به نام SM-W2018 بوده و مشخصات آن در میان دستگاه‌های رده بالا، جای دارد.

به گزارش ایتنا از رایورز سال‌ها از تولید آخرین تلفن‌های همراه تاشو می‌گذرد و استفاده مداوم از نمایشگرهای بزرگ موجب شده است تا طراحی بیشتر تلفن‌های همراه شبیه به هم باشد.
این در حالی است که زمانی، این نوع گوشی‌ها محبوبیت خاصی داشتند که ظاهراً به تدریج کاهش یافت.
اما شرکت سامسونگ مدت‌ها به تولید تلفن‌های همراه هوشمند تاشو علاقه‌مند بوده و در همین راستا نیز دستگاهی را به‌صورت آزمایشی برای بازارهای محدود آماده ساخته است.
 
در همین راستا نیز این کمپانی در حال کار بر روی نسل جدید تلفن همراه تاشوی خود است و طبق گفته‌ها، بازار هدف این نوع دستگاه به‌احتمال بسیار زیاد کشورهای آسیایی و به‌ویژه چین خواهند بود.
 
با وجود محدودیت بسیار زیاد این تلفن‌های همراه هوشمند ویژه و تمایل شرکت‌های تولیدکننده آنها نظیر ال‌جی و سامسونگ برای عرضه این گجت‌ها در بازارهای محدود و به تعداد محدود، به نظر می‌رسد که در حال حاضر، صنعت این دستگاه‌ها تمایل به رشد زیادی داشته باشد که احتمالاً نشان‌دهنده تغییر میل و ذائقه کاربران است.
 
لازم به ذکر است که مشخصات غیررسمی منتشر شده از این دستگاه از جمله رم 6 گیگابایتی و پردازنده اسنپ دراگون 835، SM-W2018 آن را در رده پرچم‌داران قرار داده است.
همچنین قیمت در نظر گرفته‌ شده برای این سری از تلفن‌های همراه هوشمند تاشوی سامسونگ حدود 2 هزار دلار است که این رقم، جهشی ناگهانی در قیمت دستگاه‌های هوشمند نسل آینده را نشان می‌دهد.
 
بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت که در صورت موفقیت این شرکت در عرضه یک همراه تاشو، شاهد تلاش مجدد سایر شرکت‌های سازنده برای ورود به بازار ساخت این نوع از تلفن‌های همراه باشیم.


کد مطلب: 50895

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50895/افشای-اطلاعاتی-همراه-تاشوی-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir