۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۱
امکان جدید فیس‌بوک:

ارائه قابلیت‌های مسنجر به وب‌سایت‌های کسب و کار

ایتنا- فیس‌بوک، قابلیت‌های مسنجر را در وب‌سایت‌های کسب و کار توسعه می‌دهد. فیس‌بوک با ورژن 2.2 پلتفرم پیام‌رسانی مسنجر، یک پلاگين چت مشتری را معرفی می‌کند که امکان تعامل مشتری در سراسر این پلتفرم را ممکن می‌سازد.
ارائه قابلیت‌های مسنجر به وب‌سایت‌های کسب و کار
فیس‌بوک به تازگی اعلام کرده که قرار است از نسخه 2.2 مسنجر استفاده نماید و برخی از قابلیت‌های سازگار با کسب‌ و کار را به این پلتفرم پیام‌رسان بیفزاید. این نسخه جدید شامل پلاگین چت مشتری خواهد بود که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا مسنجر را با وب‌سایت خود ادغام و یکپارچه‌ سازند.

به گزارش ایتنا از رایورز این پلاگین باید به کسب‌وکارها کمک کند تا ارتباطات خود را با مشتریان وب‌سایت خود، مسنجر و دستگاه‌های دیگر حفظ نمایند.
در حقیقت، زمانی که مشتریان وارد پلتفرم‌ها می‌شوند، این پلاگین اطمینان حاصل می‌نماید که تاریخچه و سوابق گفت‌وگوی آنها با یک برند حفظ و نگهداری می‌شود. پلاگین موردبحث از قابلیت‌های مسنجر مانند پرداخت، پردازش زبان طبیعی و  رسانه‌های غنی پشتیبانی می‌کند.

اکنون که اکثر مشتریان از چندین دستگاه و پلتفرم برای برقراری ارتباط و تعامل با برندها استفاده می‌کنند، ارتباط در پلتفرم، بخش مهمی از سرویس مشتری محسوب می‌شود که اغلب سازمان‌ها و کسب‌وکارها به دنبال آن هستند.
از همین رو، فیس‌بوک اعلام کرده که این پلاگین، یکی از قابلیت‌های کسب‌وکار مسنجر است که درخواست بالایی در مورد آن وجود داشته و آینده خوبی برای آن پیش‌بینی می‌شود.

از نقطه نظر اقتصادی و اصول کسب‌وکار، بسیاری از شرکت‌ها تمایل دارند تا از همه قابلیت‌های موجود استفاده نموده و بتوانند با تمام مشتریان بالقوه ارتباط برقرار سازند و از همین طریق، کالا و خدمات خود را به آنان، معرفی و عرضه کنند. این پلاگین امکانات بسیار خوبی را در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌گذارد و به آنها اجازه می‌دهد با قدرت بیشتری در فضای کسب‌وکار گام بردارند.

در ورژن 2.2 مسنجر، چندین به‌روزرسانی دیگر هم صورت گرفته است. قالب رسانه‌ای جدید این نسخه، کمک می‌کند تا کسب‌وکارها تصاویر و ویدئوهای خود را به شیوه‌ای کاملاً تعاملی به اشتراک بگذارند. قابلیت فیدبک یا بازخورد نیز به این نسخه افزوده شده تا میزان علاقه یا بی‌میلی مردم نسبت به پیام‌های خود را متوجه شوند.
 
کد مطلب: 50879
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام