۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۲

اولین دستگاه موبایل ریزر، یک گوشی هوشمند برای گیمرها

ایتنا-گوشی موبایل ریزر، بعد از گذشت چند سال که در حال توسعه بود، عرضه شد.
اولین دستگاه موبایل ریزر، یک گوشی هوشمند برای گیمرها
شرکت مشهور ریزر که در زمینه تولید محصولات گیمینگ فعالیت می‌کند، چند سالی است که در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید است، اما تاکنون تقریباً هیچ جزئیاتی از این محصول به بیرون درز نکرده بود.
این محصول در واقع اولین گوشی هوشمند ساخت ریزر به شمار می‌آید و همان‌طور که از سابقه این شرکت برمی‌آید، باید منتظر محصولی رده بالا با سخت‌افزاری قدرتمند باشیم.

به گزارش ایتنا اریک لین، مدیر بازاریابی محصول ریزر که در واحد کسب و کار موبایلی این شرکت فعالیت می‌کند گفت: «گوشی ریزر، دستگاهی است که نه برای گیمینگ بلکه برای گیمرها ساخته شده است. شرکت ریزر، یک گوشی فرارقابتی را به بازار عرضه خواهد کرد و بدون شک، تمام بازار گوشی هوشمند، مجذوب آن خواهند شد.»
 
لین یکی از کارمندان سابق نکس‌بیت است که بعد از اینکه ریزر، این کسب و کار نوپای گوشی هوشمند را تصاحب کرد، در این شرکت ماند و به همکاری خود با نکس‌بیت ادامه داد. این تصاحب باعث شد که این دو شرکت با همکاری یکدیگر روی گوشی ریزر کار کنند و بتوانند یک گوشی عالی و مشتری‌پسند به بازار عرضه کنند.

وقتی به این گوشی نگاه کنید، تأثیر کار نکس‌بیت را به وضوح می‌توانید ببینید.
اسپیکر بزرگی در بالا و پایین صفحه نمایش تعبیه شده است و در کنار دکمه پاور نیز، حسگر اثر انگشت به چشم می‌خورد. این گوشی هوشمند 699 دلار قیمت دارد و افرادی را هدف قرار می‌دهد که به دنبال یک گوشی هوشمند با عملکرد خوب هستند.
 
مشخصات این گوشی به این صورت است که پردازنده آن، کوالکام اسنپ‌دراگون 835، فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافطه میکرو SD تا 2 ترابایت است. حافظه آن هشت گیگابایت رم است.
صفحه نمایش ال.سی.دی 5.7 اینچی 2560*1440، 120 هرتز دارد. دوربین عقب این گوشی، دو دوربین 12 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن  8 مگاپیکسلی است.
 
باتری گوشی ریزر، 4000 میلی آمپر ساعت است و از سیستم عامل اندورید 7.1.1 نوقا پشتیبانی می‌کند.
همچنین ابعاد این گوشی، 8*77.7*158.5 میلی متر یا 0.31*3.06*6.24 اینچ است.
 
کد مطلب: 50803
برچسب ها: ریزر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام