کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از این خودروی پیشرفته ایتالیایی فقط ۵ دستگاه ساخته می‌شود + تصاویر

سايت خبری ايتنا , 12 آبان 1396 ساعت 1:13

ایتنا - لاستیک‌های این خودرو به سیستم هوشمند مرکزی متصل شده‌اند و بر اساس وزن سرنشینان و شرایط آب‌وهوایی باد خود را تنظیم می‌کنند.


این روزها «نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل توکیو 2017» در حال برگزاری است و شرکت ایتالیایی «زاگاتو» یکی از پیشرفته‌ترین و پرقدرت‌ترین خودروهای جهان را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده است.

به گزارش ایتنا، این خودرو که هم‌اکنون مدل مفهومی آن ساخته شده است Rivolta Vision Gran Turismo نام دارد و علاقه‌مندان به عرصه خودرو می‌دانند که شرکت مذکو در دهه 1970 میلادی این نام را برای قوی‌ترین خودروی جهان که آن موقع ساخته بود، مورد استفاده قرار داد.

داخل این خودرو لوکس‌ترین فناوری‌های موجود به کار گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به نمایشگر لمسی پیشرفته برای کنترل تمام بخش‌های اتومبیل، سیستم هولوگرافیک برایی نمایش اطلاعات مورد نیاز روی شیشه جلو، سیستم تنظیمات رانندگی پویا، سیستم هوشمند تنظیم صدا، سیستم هوشمند کنترل دمای هوا در فضای داخلی، صندلی‌های هوشمند متناسب با وزن و موقعیت سرنشین و ... اشاره کرد.
این خودرو به موتور پرقدرت 997 اسب بخار مجهز شده است و سیستم انتقال سرعت آن 10 دنده است. شرکت زاگاتو همچنین اعلام کرد که این محصول را به صورت محدود تولید می‌کند و فقط قصد دارد 5 دستگاه از آن را به فروش برساند.
لاستیک‌های این خودرو به سیستم هوشمند مرکزی متصل شده‌اند و بر اساس وزن سرنشینان و شرایط آب‌وهوایی باد خود را تنظیم می‌کنند. این خودرو همچنین موتور دوگانه هیبریدی را به همراه باتری‌های لیتیوم-یونی در اختیار دارد و «زاگاتو» آن را به شارژر بی‌سیم مجهز کرده است.


کد مطلب: 50776

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50776/این-خودروی-پیشرفته-ایتالیایی-فقط-۵-دستگاه-ساخته-می-شود-تصاویر

ايتنا
  https://www.itna.ir