۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۷

امکان حذف پیام‌ها در واتس‌اپ فراهم شد

ایتنا- واتس‌اپ به کاربران خود این امکان را می‌دهد که پیام‌هایی که به اشتباه به گروه‌ها و افراد ارسال کرده‌اند را حذف کنند.
امکان حذف پیام‌ها در واتس‌اپ فراهم شد
واتس‌اپ که یک سرویس مشهور پیام‌رسان، و البته متعلق به شرکت فیس‌بوک است، برای نخستین بار به کاربران خود این امکان را می‌دهد که پیام‌هایی را که به طور ناخواسته به افراد و گروه‌های مختلف ارسال کرده‌اند حذف کنند. این قابلیت به زودی در اختیار کاربران iOS، اندروید و اپلیکیشن‌های وب قرار خواهد گرفت.
به گفته این پیام‌رسان، در نتیجه این بروزرسانی، دو گزینه روی این نرم‌افزار فعال خواهد شد؛ این دو گزینه “Delete for Everyone” و “Delete for Me” است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز گزینه اول به کاربران این امکان را می‌دهد که در یک مکالمه، پیام‌ها را برای تمامی کاربران و گزینه حذف برای همه، پیام‌هایی که به فرد یا گروه ارسال کرده‌اند حذف نمایند.

این گزینه در مواردی مفید خواهد بود که پیامی را به اشتباه برای گروهی ارسال کنید. همچنین اگر در پیام شما مواردی که به اشتباه نوشته شده باشد، می‌توانید با این گزینه، آن را حذف و پس از اصلاح، مجدداً ارسال کنید. پس از حذف یک پیام، کاربران پیامی را مبنی بر حذف شدن یک پیام از گروه مشاهده می‌کنند.
 
 
لازم به ذکر است که زمانی پیام «این پیام حذف شد» مشاهده خواهد شد که هم گیرنده و هم فرستنده، آخرین نسخه این اپلیکیشن را نصب کرده باشند.
گزینه دوم یا “Delete for Me”، همان‌گونه که از نامش پیداست، پیام را صرفاً از تاریخچه حذف می‌کند، اما کماکان در صفحه گفت‌وگوی گیرنده باقی می‌ماند.

واتس‌اپ در این خصوص اعلام کرد: «حذف پیام‌ها این امکان را فراهم می‌سازد که کپی پیام‌هایی که فرستاده‌اید یا از گوشی خود دریافت کرده‌اید، حذف شود. این موضوع هیچ تأثیری بر چت‌ گیرندگان شما ندارد. دریافت‌کنندگان همچنان پیام‌ها را در صفحه چت خود خواهند دید.»

به محض اینکه به این قابلیت دسترسی پیدا کردید، می‌توانید به راحتی به چت حاوی پیامی که می‎خواهید حذف کنید، بروید. پیام موردنظر را نگه دارید و سپس روی گزینه حذف بزنید. لازم به ذکر است که قابلیت حذف برای همه صرفاً تا هفت دقیقه پس از ارسال، امکان‌پذیر خواهد بود و بهتر است که خیلی زود اشتباهات خود را در هنگام ارسال پیام متوجه شوید.
 
کد مطلب: 50747
برچسب ها: واتس‌اپ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام