۰
plusresetminus
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

انتصاب مدیران جدید شرکت ارتباطات زیرساخت

ایتنا- مدیران جدید شرکت ارتباطات زیرساخت با احکامی از سوی سرپرست این شرکت منصوب شدند.
انتصاب مدیران جدید شرکت ارتباطات زیرساخت
 
فرهاد معارفی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت در احکامی جداگانه، معاونان و مدیران این شرکت را منصوب کرد. براساس این احکام، نرگس طاهری به عنوان معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیرساخت و ستار هاشمی نیز به سمت معاون فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند.

درهمین حال اصغر شمس جی به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت پروژه و بودجه شرکت ارتباطات زیرساخت و مجتبی نجاتی امیری به عنوان مدیرکل نظارت فنی منصوب شدند.
همچنین با حکم سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت، حسنعلی عیسی زاده به عنوان مدیرکل دفتر مدیر عامل و روابط عمومی و امور بین الملل انتخاب شد.
در مراسم تودیع و معارفه مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت، ستار هاشمی معاون فناوری اطلاعات این شرکت درباره ساختار جدید شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: این ساختار با توجه به اسناد بالا دستی مانند سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه اصلاح نظام اداری، الزامات قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۲۸ قانون برنامه ششم توسعه، مبنی بر کاهش حجم و اندازه ساختار اداری در شهریورماه سال جاری تدوین و پیشنهاد شد.

وی با اشاره به لحاظ کردن تغییرات فناوری در این ساختار افزود: باز مهندسی الگوی کسب وکار، استفاده از تجربیات موفق و مطالعات تطبیقی کشورهای پیشرو در حوزه ICT ، بحث هوشمند سازی و استقرار بخش فناوری اطلاعات به عنوان رکن اصلی و تخصصی و اصلاح هرم نیروی انسانی شرکت برای ایجاد انسجام و هماهنگی هرچه بیشتر در شبکه ارتباطی کشور برای تدوین این ساختار مورد توجه قرار گرفته است.
شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: احکام سایر مدیران نیز بر اساس چارت سازمانی مصوب ابلاغی، صادر شد  و بدین ترتیب ساختار جدید  سازمانی در شرکت ارتباطات زیرساخت پیاده سازی و به مرحله اجرا درآمد.
کد مطلب: 50728
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام