کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سپاه پاسداران همگام با توسعه جهانی از توجه به فناوری‌های انفورماتیك غافل نبوده است

8 آبان 1384 ساعت 10:36

ایتنا - در هشتمين روز از برگزاری سومين نمايشگاه سراسری كامپيوتر و اطلاع رساني فرماندهي سپاه پاسداران ناحيه قم از نمايشگاه ديدن كرد.


در هشتمين روز از برگزاری سومين نمايشگاه سراسری كامپيوتر و اطلاع رساني فرماندهي سپاه پاسداران ناحيه قم از نمايشگاه ديدن كرد.

به گزارش ایتنا از سرويس فناوري اطلاعات ايسنا، در اين بازديد ”سردار شكيب مهر” با اشاره به اينكه سپاه پاسداران همگام با توسعه جهاني از توجه به فناوري‌هاي انفورماتيك غافل نبوده است، افزود: هم اكنون سايت بسيج با زيرگروه‌هاي فراوان توانسته در معرفي فعاليت‌هاي سپاه و بسيج فعاليت كند.

وي، به راه اندازي شبكه‌ي افق در سپاه و اجراي برنامه‌هاي ويژه در كافي نت كانون بسيج جوانان اشاره كرد و افزود: سپاه در تلاش است تا جوانان بسيجي بتوانند از توسعه سريع فناوري‌هاي روز استفاده كنند.
وي، در پاسخ به سوالي مبني بر تاثير برگزاري نمايشگاه كامپيوتر بر روي كاهش بزهكاري در بين جوانان، گفت: بيشتر بازديدكنندگان از نمايشگاه را اهل تحقيق و پژوهش تشكيل مي‌دهند و گسترش فرهنگ استفاده‌ي صحيح از اينترنت، يكي از دستاوردهاي برگزاري اين نمايشگاه مي‌باشد.

سرهنگ شكيب مهر، با بيان اينكه بسياري از بخش‌هاي سرگرم كننده اينترنت با شور و نشاط دوران جواني همخواني داشته و توجه جوانان را به خود جلب مي‌كند، افزود: سرگرمي جوانان با فعاليت‌هاي كامپيوتري نقش مهمي در پيشگيري از تمايل آن به بزهكاري دارد به شرطي كه علاوه بر سرگرم كننده بودن استعدادهاي آنان را باور كند.
 


کد مطلب: 507

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/507/سپاه-پاسداران-همگام-توسعه-جهانی-توجه-فناوری-های-انفورماتیك-غافل-نبوده

ايتنا
  https://www.itna.ir