۰
plusresetminus
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۷

تویوتا برای خودروهای هوشمند کارخانه جدید تاسیس کرد

ایتنا - شرکت جدید تویوتا فناوری‌هایی را تولید می‌کند که در انواع مختلف خودروهای برقی مورد استفاده قرار میگیرند را تولید میکند.
تویوتا برای خودروهای هوشمند کارخانه جدید تاسیس کرد
شرکت تویوتا مرکزی جدیدی را برای تولید خودروهای هوشمند و برقی راه‌اندازی کرده است، و در این زمینه برای توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروهای مذکور همکاری‌های گسترده‌ای را با شرکت خودروسازی مزدا آغاز کرده است.

به گزارش ایتنا، تویوتا می‌کوشد با جذب رقبای خود بتواند باتری‌های پرقدرت‌تر برای خودروهای برقی بسازد و از حق امتیازهای آنها برای ساخت نسل جدید خودروهای هوشمند استفاده کند.

سیاست‌گذاران در بازارهای اصلی از جمله چین بر این مسئله تاکید دارند که نسل بعدی خودروها طی دو تا سه دهه آتی مبتنی بر انرژی الکتریسیته وارد خیابان‌ها شوند و انواع فناوری‌های هوشمند در آنها به کار گرفته شود. این مسئله خودروسازان را مجبور کرده است تا برنامه‌های جدید برای تولید وسایل نقلیه برقی (EV) داشته باشند و با کاهش هزینه‌های تولید باتری، این دسته از خودروها را ارزان‌تر به دست مشتریان برسانند.
تویوتا با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد شرکت جدید آنها فناوری‌هایی را تولید می‌کند که در انواع مختلف خودروهای برقی از جمله وَن‌های کوچک، اتومبیل‌های سواری، خودروهای شاسی‌بلند و کامیون‌های سبک مورد استفاده قرار می‌گیرد و همه این وسایل نقلیه هوشمند و برقی می‌شوند.
شرکت ژاپنی تویوتا 90 درصد از سهام این شرکت مشترک را در اختیار دارد و مرکز یاد شده را EV Common Architecture نامگذاری کرده است. در مقابل شرکت‌های خودروسازی مزدا و دِنسو که هر دو ژاپنی هستند و بزرگ‌ترین تامین کنندگان قطعات تویوتا محسوب می‌شوند، هر کدام 5 درصد سهام شرکت مذکور را در اختیار گرفته‌اند.
 
کد مطلب: 50670
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام