۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۸

غول Razer پرچم‌داران بزرگ را به چالش می‌کشد

ایتنا - اطلاعات منتشر شده درباره امکانات این گوشی، شگفت‌آور به نظر می‌رسند.
غول Razer پرچم‌داران بزرگ را به چالش می‌کشد
شرکت Razer که در ساخت سخت‌افزار بازی‌های کامپیوتری تبحر فراوانی دارد، در آستانه عرضه تلفن همراه هوشمند اندروید خود است و اطلاعات لو رفته از این محصول نشان از ظهور یک غول بزرگ دیگر در عرصه رقابت دارد.

به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری geek، تلفن همراه هوشمند Razer قرار است تا شرکت‌های اپل، سامسونگ و گوگل را به چالش بکشد، زیرا اطلاعات منتشر شده درباره امکانات این محصول، شگفت‌آور به نظر می‌رسند.

 همراه هوشمند Razer که هنوز اسم آن به‌صورت دقیق مشخص نشده است، قرار است تا میزبان آخرین مدل از پردازنده‌های شرکت کوالکام یعنی اسنپ دراگون 835 باشد که در محصولاتی مانند گوگل پیکسل 2 نیز به کار گرفته‌شده‌اند.
از نظر حجم حافظه رم نیز تنها چهار مدل در بازار امروزی وجود دارند که می‌توانند با همراه Razer رقابت کنند و هیچ‌یک از آنها محصولات شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل و گوگل نیستند.
 
 
 
همراه هوشمند Razer به 8 گیگابایت رم مجهز است که تنها وان پلاس 5، شیائومی می میکس 2، زدتی‌ای نوبیا زد 17 و ایسوس زنفون Ar ZS571KL با چنین حجم عظیمی از رم در بازار مصرف عرضه شده‌اند.
 
در کنار این موارد، حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است ولی باتری این محصول هنوز یک علامت سوال بزرگ است.
 
دوربین این همراه هوشمند نیز مانند دوربین گوگل پیکسل 2 خواهد بود. یک دوربین 12 مگاپیکسلی با قدرت خروجی خارق‌العاده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای تصاویر سلفی و ارتباط ویدیویی.
 
بر اساس شایعات قرار است تا این همراه هوشمند در ابتدای ماه نوامبر به‌صورت رسمی به رسانه‌ها معرفی شود و در زمان عرضه نیز به اندروید 8 مجهز باشد.
 
کد مطلب: 50647
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام