کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسل بعدی ابزارهای خلاقیت مبتنی بر فضای ابری Adobe

29 مهر 1396 ساعت 12:15

ایتنا- Adobe به تازگی با اشاره به نیاز به محتوای کسب‌وکار خلاقانه که هیچ‌گاه در گذشته پیشرفتی مانند امروز نداشته است، چهار برنامه جدید را همراه با بروزرسانی‌های متعدد برای هنرمندان، طراحان، عکاسان و انیمیشن‌سازان به مجموعه Creative Cloud افزود.


برنامه‌های جدید مبتنی بر فضای ابری شرکت Adobe شامل Adobe XD CC برای طراحی اپلیکیشن‌های موبایل و وب‌سایت، Adobe Dimention CC برای طراحی دوبعدی راحت‌تر محصولات سه‌بعدی و راه‌اندازی آن در جهان واقعی، کاراکتر Animator CC برای متحرک‌سازی تصاویر ثابت و سرویس Adobe Photoshop Lightroom CC است.

به گزارش ایتنا از رایورز این شرکت قابلیت‌ها و توانمندی‌های جدیدی را به موارد موجود مانند Photoshop CC، Indesign CC، Illustrator CC و Premiere pro CC افزوده است.
این موارد به تازگی و در کنفرانس سالیانه Adobe Max در لاس وگاس ارائه شد. Adobe اعلام کرد که بروزرسانی‌ها در همکاری با طراحان، عکاس‌ها و دیگر کسانی که روی محتوای خلاقانه برای کسب‌وکارها کار می‌کنند، ارائه شده است.

مورد دیگری که جدیداً ارائه شده است، "Adobe Live" بوده که به منظور توانمندسازی اعضای Behance طراحی شده است (Behance، جامعه خلاق آنلاین Adobe است که محتوای زنده را برای آموزش و الهام بخشیدن به افراد، به اشتراک می‌گذارد).

برایان لامکین، معاون اجرایی این شرکت و مدیر کل رسانه دیجیتال Adobe، به‌روزرسانی‌های Creative Cloud خود را با سه هدف توسعه می‌دهد. ترویج خلاقیت با روش مدرن، بهبود دسترسی پلتفرم به ابزارها و منابع خلاقیت و قابلیت‌های هوش مصنوعی برای طراحی سریع‌تر و آسان‌تر در Sensei، هوش مصنوعی Adobe، اهداف سه‌گانه Creative Cloud هستند.
 

 

لامکین در پست وبلاگی نوشت: «با انقلاب هوش‌مصنوعی به عنوان یکی از عمیق‌ترین تحولات فناوری، ما می‌توانیم خلاقیت و هوشمندی انسان را با Adobe Sensei تقویت نماییم. Adobe Sensei با ادغام هنر خلاقیت با علم داده، به آزادی شما از وظایف پیش پاافتاده و بروز خلاقیت کمک می‌کند.»

بروزرسانی‌های Creative Cloud پس از افزایش قیمت‌های مربوط به طرح‌های اول مارس یا تجدید قراردادهای موجود برای مشتریان مطرح شد. برای مثال می‌توان به طرح سالیانه برای افرادی که از Creative Cloud استفاده می‌نمایند، اشاره کرد. بر اساس این طرح، قیمت‌ها از 49.99 دلار به 52.99 دلار افزایش یافته است.
 


کد مطلب: 50633

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50633/نسل-بعدی-ابزارهای-خلاقیت-مبتنی-فضای-ابری-adobe

ايتنا
  https://www.itna.ir