۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳

اعتراف و پاسخ وان پلاس به استفاده از داده‌های کاربران

ایتنا- مقامات وان پلاس در پاسخ به اعتراضات کاربران خود اعلام کرده‌اند که دریافت داده‌های شخصی کاربران از تلفن همراهشان را محدود خواهند کرد.
اعتراف و پاسخ وان پلاس به استفاده از داده‌های کاربران
مقامات وان پلاس در پاسخ به اعتراضات کاربران خود اعلام کرده‌اند که دریافت داده‌های شخصی کاربران از تلفن همراهشان را محدود خواهند کرد.

به گزارش ایتنا اطلاعات به دست آمده از جمع‌آوری مخفیانه داده‌های شخصی افراد از تلفن‌های همراه هوشمند "وان پلاس" توسط کمپانی سازنده آنها، بسیاری از کاربران را خشمگین کرده بود.

اطلاعات دریافتی وان پلاس از تلفن‌های همراه هوشمند کاربران شامل آدرس‌های شبکه MAC، اطلاعات مربوط به وای‌فای و نیز شماره تماس‌های ذخیره‌شده در این دستگاه‌ها بود.

با این‌ وجود این کمپانی که دلیل این کار را درک بهتر و البته بهبود تجربه کاربران از کار با تلفن‌های همراهشان اعلام کرده بود، اقدامات سریعی را برای رفع این نگرانی‌ها اتخاذ کرده است.
 
کارل پی به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران وان پلاس، به‌تازگی اظهار داشت که این کمپانی دریافت اطلاعات از تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به OxygenOS را بسیار محدود کرده است.

او همچنین در ادامه اعلام کرد که این کمپانی از این‌ پس برای عضویت کاربران و دریافت اطلاعاتشان برای تحلیل‌های بعدی از آنها برای عضویتشان در برنامه تجربه کاربر اجازه کسب خواهد کرد.
 
با این‌ وجود تمامی این اظهارات نمی‌تواند کار ناشایست کمپانی وان پلاس را توجیه کند و زیرا در صوت دزدیده شدن اطلاعات کاربران از این کمپانی توسط هکرها، خطرات بسیاری متوجه مشتریان وان پلاس می‌شد.
کد مطلب: 50574
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام