۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۳

چرا آمازون باید توییتر را تصاحب کند؟

ایتنا- آمازون باید توییتر را تصاحب کند. یک سال پیش، وقتی توییتر به دنبال یک خانه جدید بود، آمازون به عنوان یکی از علاقمندان احتمالی آن شناسایی نشد اما افراد بسیاری بر این باور بودند که توییتر در نهایت به فروش خواهد رسید.
چرا آمازون باید توییتر را تصاحب کند؟
بنظر می‌رسد بعد از سال‌ها رشد کم‌تعداد کاربران و بدون سود بودن توییتر، این شبکه اجتماعی نیاز به یک شرکت مادر پایدارتر و بزرگ‌تر دارد تا از آن در برابر فشار زندگی شرکت‌های عمومی محافظت کند. آمازون می‌تواند یک شرکت مادر مناسب برای آن به حساب بیاید.

به گزارش ایتنا یکی از عللی که آمازون می‌تواند روی توییتر حساب کند، این است که با استفاده چهره‌های مشهور جهانی از توییتر، وضعیت به گونه‌ای پیش رفته است که افراد دارند به استفاده از آن تمایل پیدا می‌کنند. همچنین توییتر، بهترین پلتفرم برای جست‌وجوی زمان واقعی است و از آنجا که توییتر این قابلیت را توسعه نداده است، یک زمینه بسیار مناسب برای آمازون فراهم شده است.
توییر هر چند کاری در زمینه تجارت اجتماعی انجام نداده است ولی آمازون می‌تواند این توانمندی را در آن به وجود بیاورد.

اما علل دیگری هم برای خرید توییتر توسط آمازون وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به تبلیغات اشاره کرد. آمازون یک کسب و کار تبلیغاتی رو به رشد دارد و توییتر هم یک شرکت تبلیغاتی است.
توییتر مانند گوگل و فیس‌بوک کارهای تبلیغاتی انجام نداده است اما آمازون می‌تواند با تصاحب این شرکت، قابلیت تبلیغات را در آن پیگیری کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهمی و شایان توجهی که توییتر دارد، امکان ارائه ویدیوی زنده است که می‌توان از این طریق اخبار و اطلاعات زنده را گسترش داد. مسئله این است توییتر، محتوای مناسب برای ویدیو زنده را ندارد، و این البته یک ارزش افزوده شایان توجه برای آمازون است.
آمازون این محتوا را آماده می‌کند و در راستای اهداف کوتاه و بلندمدت خود ارائه می‌دهد. محتواهای جذاب آمازون شامل نمایش‌های تلویزیونی و فوتبال NFL است.
 
آمازون یک فروشگاه آنلاین است ولی نمی‌تواند افراد را به یکدیگر و با کسب و کارهای مختلف متصل کند. فیس‌بوک می‌تواند افراد را با مسنجر و فیس‌بوک متصل کند. خریدن توییتر توسط آمازون می‌تواند نقش مهمی در این موضوع بازی کند.
 
کد مطلب: 50487
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام