۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹

نسخه جدید مرورگر مایکروسافت اج عرضه شد

ایتنا- مایکروسافت اج ز گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند.
نسخه جدید مرورگر مایکروسافت اج عرضه شد


نسخه جدید مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج که از گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند، توسط شرکت مایکروسافت برای کاربران و علاقمندان عرضه شده است.

 
به گزارش ایتنا از ایسنا،  به نقل از اسین ایج، شرکت مایکروسافت که مدتهاست که در بازار گوشی‌های هوشمند نوآوری خاص و جدیدی نداشته و درواقع از صنعت گوشی‌های همراه خارج شده است، هم اکنون  قصد دارد از طریق عرضه و معرفی مرورگر اینترنتی خود در بازار حضور پررنگ و قدرتمندانه‌ای داشته باشد.

بدین ترتیب مایکروسافت تعداد زیادی از برنامه‌های کاربردی خود را با گوشی‌های هوشمند سازگار کرده است که می‌توان به مایکروسافت ورد، پاورپوینت، اکسل، ایکس باکس و کورتانا اشاره کرد.

مرورگر مایکروسافت اج ( Microsoft Edge)  فعلا به صورت آزمایشی برای گوشی‌های هوشمند آیفون عرضه شده و قرار است ظرف چند هفته آینده برای گوشی های اندرویدی نیز در دسترس قرار بگیرد.

یکی از قابلیت‌های جالب نسخه گوشی همراه مرورگر اج، امکان همگام سازی آن با رایانه های شخصی است. بنابراین کاربران در صورت مراجعه و مطالعه مطلبی در مرورگر مایکروسافت اج در گوشی همراه خود، می‌توانند آن مطلب را بعدا در همین مرورگر در رایانه شخصی خود دنبال و مطالعه کنند. لازم به ذکر است که این مرورگر مذکور باید در ویندوز 10 رایانه نصب شده باشد تا بتوان ادامه مطلب را در رایانه شخصی دنبال کرد.
کد مطلب: 50480
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام