کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا واقعیت مجازی سامسونگ می‌تواند در بازار موفق شود؟

19 مهر 1396 ساعت 0:14

ایتنا- به‌تازگی کمپانی مایکروسافت از هدست‌های واقعیت مجازی یکپارچه شده با ویندوز 10 خود پرده‌برداری کرده که در این میان، دستگاه سامسونگ توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.


به‌تازگی کمپانی مایکروسافت از هدست‌های واقعیت مجازی یکپارچه شده با ویندوز 10 خود پرده‌برداری کرده که در این میان، دستگاه سامسونگ توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.

به گزارش رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی chicagotribune، هدست HMD Odyssey سامسونگ -که با برچسب قیمتی معادل 500 دلار به بازار عرضه خواهد شد- در واقع از سری هدست‌های واقعیت مجازی مبتنی بر کامپیوتر این شرکت است.
در همین راستا نیز بسیاری از متخصصان برای بررسی این دستگاه، به آزمایش قابلیت‌ها و همچنین طراحی آن پرداخته‌ و بازخوردهای بسیار مثبتی نیز عرضه کرده‌اند که نشان استقبال از آن دارد.

برای مثال، هدست HMD Odyssey تصاویر گرافیکی زنده و نزدیک به واقعیت را به‌خوبی به تصویر می‌کشد و حس واقعی قرارگیری در مکان نمایش داده‌شده را به کاربر القاء می‌کند.
 
از سوی دیگر، طراحی این دستگاه نیز بسیار عالی بوده و خمیدگی موجود در آن باعث شده است تا وزن یک پوند و نیمی آن به‌خوبی در همه جای دستگاه پخش‌شده و در نهایت، سبکی مقبول آن از بروز هر آسیبی به‌صورت کاربر جلوگیری نماید.

البته بسیاری از افراد درباره برچسب قیمتی این دستگاه نیز سؤالاتی را مطرح کرده‌اند؛ باید در نظر داشت که دیگر شرکت‌های فعال در زمینه واقعیت مجازی از قبیل اچ‌تی‌سی و اوکولوس نیز دستگاه‌های خود را با قیمت 600 تا 700 دلار به بازار عرضه می‌کنند.
 
همچنین از دیگر هدست‌های معرفی‌شده توسط مایکروسافت می‌توان به دستگاه‌های واقعیت مجازی کمپانی‌هایی نظیر دل، ایسوس ایسر، اچ‌پی و... اشاره نمود که در تاریخ 17 اکتبر و با برچسب قیمتی کمتر از 350 دلار عرضه خواهند شد.
در مجموع به نظر کارشناسان، می‌توان برای این فناوری جدید سامسونگ، انتظار سهم درخوری از بازار داشت.


کد مطلب: 50475

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50475/آیا-واقعیت-مجازی-سامسونگ-می-تواند-بازار-موفق-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir