۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶

رفع سریع یکی از مشکلات بزرگ آیفون ۸

ایتنا – یک مشکل این گوشی، وجود پارازیت صوتی در زمان مکالمه با این مدل بوده است که تعداد زیادی از کاربران این موضوع را به اپل گزارش داده‌اند.
رفع سریع یکی از مشکلات بزرگ آیفون ۸
شرکت اپل شکایات متعددی در زمینه خش‌دار بودن صدا در مکالمات انجام شده با آیفون ۸ دریافت کرده است، اما توانسته به‌سرعت با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری، این مشکل را حل و فصل نماید.

به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، ظاهرا هر روز شاهد خبر جدیدی در زمینه مشکلات موجود در آیفون ۸ هستیم و این محصول در مدت‌ زمان کوتاهی که از عرضه آن گذشته است، اعتراضات فراوانی برای اپل به ارمغان آورده است.
یکی از مشکلات این محصول، باد کردن باتری بعضی از دستگاه‌های مزبور بوده است و مشکل همه‌گیر دیگر، وجود پارازیت صوتی در زمان مکالمه با این مدل بوده است که تعداد زیادی از کاربران این موضوع را به اپل گزارش داده‌اند.

بر همین اساس نیز اپل اعلام کرده است که این موضوع هیچ ارتباطی با سخت‌افزار این محصول ندارد و نتیجه یک باگ نرم‌افزاری در سیستم‌عامل iOS است.
 
به همین ترتیب نیز این شرکت به‌سرعت برای رفع مشکل یادشده اقدام کرده و نسخه به‌روزرسانی شده‌ای از iOS را برای آیفون ۸ عرضه کرده است که در آن مشکل یادشده کاملا حل‌شده است.
 
این نسخه از iOS با نام 11.0.2 عرضه شده و از روی سه‌شنبه در اختیار کاربران این دستگاه قرارگرفته است. شایان ذکر است که مشکل یادشده در مدل آیفون ۸ پلاس نیز وجود داشته و روش رفع آن دقیقا مشابه با آیفون ۸ اعلام‌شده است.

از دیگر موارد رفع شده در این به‌روزرسانی، از بین رفتن مشکل مخفی شدن تعدادی از عکس‌های کاربران در گالری تصاویر آنها و رفع مشکل ضمایم نامه‌های الکترونیکی رمزنگاری‌شده است.
 
کد مطلب: 50455
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام