کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قدرت‌نمایی اچ‌تی‌سی علیرغم فروش به گوگل

19 مهر 1396 ساعت 12:38

ایتنا- به‌تازگی تصاویر جدیدی از اچ‌تی‌سی U12 به‌عنوان پرچم‌دار بعدی این کمپانی عرضه‌شده است که نشان‌دهنده قدرت فراتر از تصور این کمپانی در ساخت تلفن‌های همراه هوشمند است.


به‌تازگی تصاویر جدیدی از اچ‌تی‌سی U12 به‌عنوان پرچم‌دار بعدی این کمپانی منتشر شده که نمایانگر قدرت فراتر از تصور این کمپانی در ساخت تلفن‌های همراه هوشمند است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techeblog، یکی از قابلیت‌های اصلی ارائه‌ شده بر روی اچ‌تی‌سی U12 را می‌توان نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه 96 درصدی این دستگاه در نظر گرفت که به‌نوعی این تلفن‌همراه را در زمره دستگاه‌های بدون لبه قرار می‌دهد.

همچنین مکان طراحی بلندگوهای این دستگاه که در بالای صفحه‌ نمایش تعبیه‌شده‌اند نیز نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و در نوع خود ایده جدیدی به شمار می‌آید.
 
همچنین از مشخصات سخت‌افزاری این تلفن‌همراه هوشمند می‌توان به پردازنده اسنپ دراگون 845 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

همچنین لازم به ذکر است که حسگر اثر انگشت در این تلفن همراه با صفحه‌ نمایش یکپارچه‌ شده و بر روی بدنه جلویی آن تعبیه‌شده است.

البته بسیاری از متخصصان با مشاهده تصاویر این دستگاه هوشمند به‌سرعت به یاد طراحی تلفن همراه هوشمند جدید کمپانی گوگل یعنی پیکسل 2 XL افتاده و مسیر طی شده توسط این دو تلفن‌همراه هوشمند را یکی می‌خوانند.

بدین‌ ترتیب از نظر این متخصصان، خرید بخش اعظمی از تقسیمات تلفن‌همراه شرکت اچ‌تی‌سی توسط گوگل بر روی محصولات این شرکت، شاید بی‌تأثیر نبوده است.
 
جالب است بدانید که هنوز اطلاعاتی در زمینه تاریخ رونمایی از اچ‌تی‌سی U12 عرضه نشده و قیمت آن نیز نامشخص است. با این‌ وجود، برخی بر اساس قابلیت‌های قرارگرفته بر روی این دستگاه، برچسب قیمتی آن را در حدود 1000 دلار تخمین زده‌اند.
 


کد مطلب: 50454

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50454/قدرت-نمایی-اچ-تی-سی-علیرغم-فروش-گوگل

ايتنا
  https://www.itna.ir