۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۶

کاربری‌های منحصربه‌فرد برای iOS نسخه ۱۱

ایتنا – نسخه جدید iOS توانسته است تا بسیاری از دستگاه‌های اپل را به خود جذب کند و آنگونه که آمار نشان می‌دهد، میزان به‌روزرسانی دارندگان آن شایان توجه است.
کاربری‌های منحصربه‌فرد برای iOS نسخه ۱۱
سیستم عامل همراه جدید شرکت اپل هر چند با برخی مشکلات دست به گریبان است، اما در این میان، تعدادی کاربری‌های ویژه و انحصاری به همراه دارد که در اینجا بدان‌ها اشاره خواهیم کرد که البته شما را به نصب آن ترغیب خواهد نمود.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی economictimes، نسخه جدید iOS توانسته است تا بسیاری از دستگاه‌های اپل را به خود جذب کند و آنگونه که آمار نشان می‌دهد، میزان به‌روزرسانی دارندگان آن شایان توجه است؛ که به چند قابلیت منحصربفرد این سیستم‌عامل اشاره‌کنیم که در سایر نسخه‌های iOS وجود نداشتند.

نخستین قابلیت ویژه این نسخه، امکان اسکن مدارک به کمک دستگاه‌های همراه میزبان iOS 11 است. بدین‌ترتیب، یکی از نرم‌افزارهای پیش‌فرض موجود بر روی آیفون‌ها و آیپدهای جدید می‌تواند دوربین شما را به یک اسکنر تمام عیار مدارک تبدیل کند.
این اسکنر در نرم‌افزار Notes این سیستم‌عامل وجود دارد و با کلیک کردن بر روی گزینه + در این نرم‌افزار می‌توانید با باز شدن دوربین و امکان عکس‌برداری از مدارک روبرو شوید که البته عکس‌های برداشت‌شده، با تغییر کیفیت، ساختاری مشابه با اسکن مدارک پیدا خواهند نمود.
 
دومین قابلیت ویژه iOS 11 را باید امکان ضبط رخدادهای روی نمایشگر دانست. این امکان پیش از این، توسط نرم‌افزارهای متفرقه قابل انجام بود، اما از این پس می‌توانید هر اتفاقی که بر روی نمایشگر شما ثبت می شود را به‌عنوان یک فایل ویدئویی ذخیره‌سازی نموده و از آن استفاده کنید.

دیگر امکان ویژه این نسخه، خاموش کردن بخش امتیازدهی و نظردهی درباره نرم‌افزارهاست که بدون شک یکی از تجربه‌های آزاردهنده نرم‌افزاری برای هر یک از کاربران محسوب می‌گردید که قصد دانلود اپلیکیشن‌های تازه را داشتند.

قابلیت بعدی، امکان افزودن نت‌های کوتاه به تلفن همراه در وضعیت قفل بودن نمایشگر است. این قابلیت موجب می‌شود تا بتوان در صورت نیاز، به‌سرعت یک نت کوتاه تهیه کرده و دیگر نیازی به باز کردن قفل دستگاه نخواهد بود.

آخرین قابلیت مهمی که بدان اشاره‌ می‌کنیم، امکان ارتباط متنی با سیری است که از طریق تایپ کردن ممکن شده است. همچنین برای تایپ راحت‌تر، یک صفحه کلید کوچک ویژه نیز به iOS 11 افزوده شده است که با استقبال فراوان کاربران روبرو گشته است.
 
کد مطلب: 50446
برچسب ها: اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام