کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش‌های متعدد از تورم باتری آیفون ۸

سايت خبری ايتنا , 11 مهر 1396 ساعت 15:59

ایتنا – اپل از این موضوع اظهار آگاهی کرده و اعلام کرده که در حال بررسی دلایل این موضوع است و قصد دارد هر چه سریع‌تر مشکل مربوط به باتری‌های این مدل را رفع کند.


تنها مدت کوتاهی از عرضه آیفون ۸ به بازار می‌گذرد و در این مدت کاربران متعددی خبر از ورم کردن باتری این دستگاه داده‌اند و حتی در برخی از موارد، آتش گرفتن تلفن همراه یادشده نیز گزارش شده است.

به گزارش ایتنا کمتر از دو سال از ماجرای آتش گرفتن باتری گلکسی نوت ۷ و بحرانی که گریبانگیر سامسونگ شد می‌گذرد و پس‌ از آن نگرانی‌های متعددی در زمینهٔ عملکرد باتری محصولات دیجیتالی به وجود آمده است.

آخرین محصولی که پس از عرضه، زیر ذره‌بین بررسی وضعیت باتری قرار دارد، آیفون ۸ شرکت اپل است ولی تورم شدید باتری‌های این محصول موجب شده است که برای نگرانی در باره آن نیازی به ذره‌بین وجود نداشته باشد.

بسیاری از کاربران آیفون ۸ گزارش‌های مشابهی را اظهار کرده‌اند که در تمامی آنها باتری آیفون ۸ به‌قدری متورم شده است که به بدنه آسیب زده، و حتی بخش‌های پشتی و جلویی پنل را از یکدیگر جدا کرده است.
 

 
 
البته گزارش‌هایی در زمینهٔ آتش گرفتن آیفون ۸ نیز به گوش می‌رسد، ولی منابع این گزارش‌ها به‌هیچ‌ عنوان قابل تائید نیست و نمی‌توان بر روی آنها به‌عنوان موارد قابل تامل حساب باز کرد.

اپل از تورم باتری‌های خود اظهار آگاهی کرده و اعلام کرده است که در حال بررسی دلایل این موضوع است و قصد دارد تا هر چه سریع‌تر مشکل مربوط به باتری‌های این مدل را رفع کند.

شایان‌ ذکر است که این مشکل ممکن است بر روی فروش کلی آیفون ۸ پلاس آیفون X نیز تأثیر منفی داشته باشد و به همین دلیل نیز اپل سعی دارد تا از بزرگ شدن این موضوع در رسانه‌ها جلوگیری کند.


کد مطلب: 50393

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50393/گزارش-های-متعدد-تورم-باتری-آیفون-۸

ايتنا
  https://www.itna.ir