۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۵

اوراکل و توسعه نمونه فضای ابری موبایل با فناوری چت‌بات

ایتنا - اوراکل اعلام کرده که این پلتفرم ربات، SDK جاوااسکریپت و بومی برای توسعه برنامه‌های مبتنی بر وب و موبایل با قابلیت‌های چت و صوتی از طریق اپل، گوگل یا مایکروسافت ارائه می‌دهد.
اوراکل و توسعه نمونه فضای ابری موبایل با فناوری چت‌بات
اوراکل قصد دارد که نمونه فضای ابری موبایل را با فناوری جدید چت‌بات توسعه دهد و اعلام کرده که الگوریتم‌های سیستم بات هوشمند به درک بهتر قصد و نیت شخص در هنگام تعامل با یک چت‌بات کمک می‌کند.
گفتنی است اوراکل یک شرکت چندملیتی فعال در حوزه فناوری‌های رایانه‌ای است که با توسعه و فروش سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزارهای شرکتی و سازمانی شهرت زیادی دارد.
دفتر مرکزی این شرکت، در ایالت کالیفرنیای آمریکا بوده و در بیش از 145 کشور جهان، حدود 108 هزار نفر را به استخدام خود درآورده است. این شرکت علاوه بر تولید سخت‌افزارهای رایانه‌ای، ابزار مناسبی برای توسعه پایگاه‌های داده و نرم‌افزارهای کاربردی در کسب‌وکارهای تجاری و سازمانی از قبیل نرم‌افزار برنامه‌ریزی منابع انسانی (ERP)، برنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و نرم‌افزار مدیریت چرخه تأمین (SCM) نیز تولید می‌کند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی نت، اوراکل به تازگی اعلام کرده که می‌خواهد نمونه ابری موبایل را با قابلیت‌های جدید چت‌بات توسعه دهد. این شرکت یک سال پیش، از پلتفرم چت‌بات هوشمند خود خبر داد. این پلتفرم، راهی بود تا کسب‌وکارها از طریق آن، بات‌هایی بسازند و با نرم‌افزار سازمانی خود ارتباط برقرار نموده و در نهایت، به ارتباط کسب‌وکارها با مشتریان نیز کمک کنند.

این غول فناوری، فناوری چت‌بات توسعه‌یافته خود را به یک پلتفرم کاربرپسند تبدیل می‌کند که با برنامه‌های سازمانی موجود یکپارچه‌ شده و به کسب‌وکار مکالمات خودکار مشتری کمک می‌کند. اوراکل که به قابلیت پردازش زبان طبیعی مجهز شده است، اعلام کرده که ابزار بات‌ساز پلتفرم ساخته‌شده، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که بات‌ها را با استفاده از قابلیت مدیریت چرخه عمر، تست و مستقر کنند.

بدین ترتیب توسعه‌دهندگان می‎توانند از بازرسی‌های واقعی برای تست گفت‌وگوی ربات استفاده کنند و امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل برای پذیرش، کاربرد و عملکرد بات برایشان فراهم خواهد گردید.
این بات‌ها می‌توانند از تعاملات در سراسر کانال‌های ارتباطی از جمله فیس‌بوک مسنجر، کیک، اسکایپ و اسلک و دستیارهای هوشمند صوتی دیجیتال آمازون و گوگل  پشتیبانی کنند.

اوراکل اعلام کرده که این پلتفرم ربات، SDK جاوااسکریپت و بومی برای توسعه برنامه‌های مبتنی بر وب و موبایل با قابلیت‌های چت و صوتی از طریق اپل، گوگل یا مایکروسافت ارائه می‌دهد.
 
کد مطلب: 50392
برچسب ها: اوراکل چت‌بات
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام