۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴

عرضه HTC مدل U11 پلاس در سال جاری میلادی

ایتنا – به نظر می‌رسد که موفقیت مدل U11 شرکت HTC موجب شده است تا این شرکت به دنبال عرضه سریع نسل بعدی این محصول است و قرار است تا در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی شاهد عرضه U11 پلاس باشیم.
عرضه HTC مدل U11 پلاس در سال جاری میلادی
به نظر می‌رسد که موفقیت مدل U11 شرکت HTC موجب شده است تا این شرکت به دنبال عرضه سریع نسل بعدی این محصول باشد و آنگونه که رسانه‌ها می‌گویند، قرار است تا در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی شاهد عرضه U11 پلاس باشیم.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، شرکت HTC شرایط چندان خوبی را سپری نمی‌کند و هر روز شایعات جدیدی درباره فروش این شرکت به سایر غول‌های جهان به گوش می‌رسد.
با این‌ وجود، این شرکت برنامه‌های خود برای عرضه پرچم‌دار بعدی خود را به تأخیر نخواهد انداخت و تصمیم دارد تا در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی یعنی سه‌ماهه‌ای که در آن قرار داریم، نسخه‌ای جدید از محصول محبوب خود یعنی مدل U11 را به کاربران عرضه کند.

این محصول جدید که HTC U11 پلاس نام دارد، به یک نمایشگر 5.99 اینچی با کیفیت Quad اچ‌دی مجهز است و از نظر سخت‌افزاری نیز در میان یکی از برترین محصولات موجود در بازار قرار دارد.
 
پردازنده گوشی هوشمند موردنظر، یک تراشه از نوع اسنپ دراگون 835 شرکت کوالکام است. این محصول همچنین به حافظه داخلی در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی مجهز است.
از دیگر مشخصات فنی و سخت‌افزاری این محصول می‌توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی موجود بر روی آن اشاره کرد که به نظر می‌رسد بتواند کاربران را جذب نماید.

همچنین قرار است تا HTC U11 پلاس قابلیت‌های ویژه‌ای برای ارتباط با سیستم واقعیت مجازی مشهور HTC فراهم نماید و در حقیقت امکانات ویژه‌ای، صرفاً مختص این گوشی برای کاربران مهیا گردد.

البته هنوز هیچ خبری درباره قیمت‌گذاری و شرایط عرضه این محصول مشخص نیست. حتی تاریخ رسمی عرضه آن نیز مشخص نشده و تنها از سه‌ماهه پایانی سال 2017 به‌عنوان محدوده زمانی عرضه این مدل یادشده است.
 
کد مطلب: 50385
برچسب ها: htc
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام