۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۱

بهینه‌سازی یادگیری ماشینی آژور

ایتنا- سیستم یادگیری ماشینی آژور یا AML به‌تازگی با بهینه‌سازی ویژه‌ای درزمینهٔ عملکرد هوش مصنوعی در سطح صفحات گسترده روبرو شده است.
بهینه‌سازی یادگیری ماشینی آژور
سیستم یادگیری ماشینی آژور یا AML به‌تازگی با بهینه‌سازی ویژه‌ای در زمینه عملکرد هوش مصنوعی در سطح صفحات گسترده روبرو شده است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی i-programmer، سیستم یادگیری ماشینی آژور، یکی از جدیدترین خدمات شرکت مایکروسافت در بازارهای جدید این شرکت است.
این سیستم به یک ساختار هوش مصنوعی مجهز شده است که به‌عنوان پنل مدیریتی برای چرخه حیات توسعه نرم‌افزاری عمل کرده و به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند با خدمات سیستم یادگیری ماشینی آژور  آشنا شوند.

این سیستم به‌وسیله مثال‌های قابل درک، ساختار سیستم یادگیری ماشینی آژور را جزء به‌ جزء برای کاربران جدید شرح می‌دهد و بدین‌ ترتیب کاربران تازه‌کار نیز به‌راحتی خواهند توانست با آن ارتباط برقرار کنند.
 
این ساختار کاری، رایگان، قابل‌گسترش و انعطاف‌پذیر است و به توسعه‌دهندگان و متخصصان داده‌ها اجازه می‌دهد تا مدل‌های خود را در بر مبانی زبان‌های برنامه‌نویسی پایتون، پای اسپارک و اسکالا بنویسند.

این سیستم همچنین سازگاری نوت‌بوک‌های ژوپیتر با IDEهای محبوبی مانند کدهای ویژوال استودیو و پای چارم را نیز برای کاربران خود فراهم ساخته است.

همچنین سیستم یادگیری ماشینی آژور شامل ساختار گردآوری داده‌ها نیز هست که موجب می‌شود تا آماده‌سازی داده‌هایی که می‌خواهید تبدیل داده‌ای را بر روی آنها اعمال کنید، به‌آسانی ممکن شود؛ ضمن اینکه نحوه کاربرد این ابزار نیز با مثال‌هایی ساده برای کاربران شرح داده‌شده است.

بر اساس اعلان رسمی منتشر شده، سیستم یادگیری ماشینی جدید آژور شامل خدمات زیر خواهد بود:
- خدمات تجربی سیستم یادگیری ماشینی آژور برای کمک به متخصصان داده جهت افزایش نرخ تجربه خود با داده‌های عظیم و پردازشگرهای گرافیکی
- خدمات مدیریت مدل سیستم یادگیری ماشینی آژور برای هاست‌ها، نسخه‌های مختلف و مدیریت و نظارت بر مدل‌های یادگیری ماشینی.
کد مطلب: 50357
نام شما
آدرس ايميل شما