کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوگل، موتور کانتینر را برای اجرای اپلیکیشن‌ها به روزرسانی می‌کند

23 مهر 1396 ساعت 11:28

ایتنا- آخرین نسخه موتور کانتینر گوگل نیز دچاری تغییراتی شده است که این تغییرات روی نسخه 1.8 کوبرنتس نیز اثرگذار بوده است و به تازگی از آن رونمایی شده است.


موتور کانتینر گوگل (جی.کی.ای) که یکی از سرویس‌های مدیریت شده این شرکت به حساب می‌آید، به گونه‌ای طراحی شده است که به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌هایی راه‌اندازی کنند که مبتنی بر کانتینرهای نرم‌افزاری باشد.
شرکت‌هایی که موتور کانتینر گوگل را بکار گرفته‌اند، قادرند از قابلیت‌های جدیدی مانند پشتیبانی آی.پی استفاده کنند. بر اساس این قابلیت، یک آدرس مجازی آی.پی به هر کانتینر داده می‌شود و پس از آن، این شماره به عنوان شماره مرجع برای آن کانتینر بوده و از این طریق از سایر موارد مشابه، متمایز می‌گردد.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از ونچربیت، مشتریان نیز می‌توانند برای یک تست آلفا از استفاده از واحد پردازش گرافیکی جدید P100 تسلا انویدیا درون یک اپلیکیشن کانتینری روی فضای ابری گوگل ثبت نام کنند . گوگل همچنین به زودی یک قابلیت چنددسته‌ای جدید در آلفا راه‌اندازی خواهد کرد که به سازمان‌ها و شرکت‌ها اجازه خواهد که دسته‌های چندگانه کوبرنتس را در نواحی ابری مختلف قرار دهند و این سرویس را به شکلی هوشمند درآورند تا بهترین عملکرد را برای کاربر نهایی داشته باشد.

جی.کی.ای به عنوان یک سرویس، به گونه‌ای طراحی شده که به شرکت‌ها کمک می‌کند که با پیچیدگی‌های موجود در اجرای اپلیکیشن‌های چند کانتینری کوبرنتس سازگار شوند. کوبرنتس، بخشی از نرم‌افزار متن بازی است که در گوگل آغاز به کار کرده است.

 
از دیگر سو، به‌روزرسانی این قابلیت، بسیار مهم است؛ زیرا گوگل با فضای ابری شرکت‌هایی مانند مایکروسافت و آمازون رقابت می‌کند. شرکت‌های رقیب، سرویس‌های کانتینر مدیریت‌شده خود را دارند.
آخرین نسخه موتور کانتینر گوگل نیز دچاری تغییراتی شده است که این تغییرات روی نسخه 1.8 کوبرنتس نیز اثرگذار بوده است و به تازگی از آن رونمایی شده است.

همچنین برخی از به‌روزرسانی‌های صورت‌گرفته شامل پشتیبانی از کنترل دسترسی نقش‌محور و ساخت منابع API درون کوبرنتس می‌باشد.
 


کد مطلب: 50352

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50352/گوگل-موتور-کانتینر-اجرای-اپلیکیشن-ها-روزرسانی-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir