۰
plusresetminus
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
سیستم عامل موبایلی مایکروسافت در پایان راه

بیل گیتس هم ویندوزفون را طرد کرد

ایتنا- بنظر می‌رسد که گیتس از گلکسی اس 8 استفاده می‌کند که در ایالات متحده به بازار فروش معرفی شده است.
بیل گیتس هم ویندوزفون را طرد کرد
بیل گیتس به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی سابق مایکروسافت به تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی مهاجرت کرده و سیستم عامل ساخته شده توسط کمپانی خود را ترک گفته است.

به گزارش ایتنا، انتظار می‌رفت که بیل گیتس که یکی از بنیان‌گذاران مایکروسافت به شمار می‌رود، از تلفن همراه هوشمندی استفاده کند که از سیستم عامل کمپانی خود پشتیبانی می‌کند. با این‌ حال به نظر می‌رسد که حتی خود بیل گیتس از ویندوز نیز خسته شده و به اندروید مهاجرت کرده است.

بیل گیس این امر را در طی مصاحبه‌ای با یکی از شبکه‌های معتبر آمریکایی اعتراف کرد و سپس اضافه کرد که این تلفن همراه هوشمند بسیاری از نرم‌افزارهای مایکروسافت را در خود دارد.

با این وجود او هنوز مشخص نکرده است که از چه مدل تلفن همراه هوشمند اندرویدی استفاده می‌کند، و آیا به پرچم‌داران بزرگی نظیر تلفن‌های سامسونگ روی آورده یا استفاده از دستگاه‌های گمنام را ترجیح داده است.
 
البته از آنجا که به گفته او تلفن همراهش بسیاری از نرم‌افزارهای مایکروسافت را در خود دارد، شاید از گلکسی اس 8 ادیشن استفاده می‌کند که در ایالات متحده به بازار فروش معرفی شده است.

از طرفی مهاجرت بیل گیتس به اندروید بسیاری را به این فکر واداشته است که آیا ممکن است روزی یکی از تلفن‌های همراه هوشمند آیفون را در دست او ببینند یا خیر.
البته اگر از قانون عجیب و البته جالبی که بیل گیتس برای اهل خانه خود وضع کرده و در آن استفاده از هرگونه آیفون یا آیپدی را ممنوع کرده باشد مطلع باشید، به وقوع پیوستن چنین امری را غیرممکن خواهید دانست.

به این ترتیب می‌توان گفت که برند ویندوزفون رسما نابود شده است و دیگر نباید کوچک‌ترین امیدی به آینده این سیستم عامل قدیمی داشت و سیستم عاملی که دوران هوشمند پیش از اندروید و iOS را رقم زده بود، به پایان راه رسیده است.
 
کد مطلب: 50340
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام