۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰

سونی طراحی تلفن‌های همراه هوشمند خود را تغییر خواهد داد

ایتنا- گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که نسل جدید تلفن‌های همراه هوشمند سونی از طراحی متفاوت و جدیدی به نسبت دستگاه‌های فعلی این کمپانی برخوردار خواهند شد.
سونی طراحی تلفن‌های همراه هوشمند خود را تغییر خواهد داد
گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که نسل جدید تلفن‌های همراه هوشمند سونی از طراحی متفاوت و جدیدی به نسبت دستگاه‌های فعلی این کمپانی برخوردار خواهند شد.

به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی androidcentral، سونی برای مدت‌ها از زبان طراحی منحصربه‌فرد خود که بانام OmniBalance شناخته می‌شود دور نشده است ولی به‌تازگی و بر اساس اظهارات مقامات این کمپانی، این امر در حال تغییر است.

در همین راستا نیز کنیچیرو هیبی به‌عنوان مدیرعامل بخش هندوستان این کمپانی در این‌ باره نوید معرفی زیان جدید طراحی توسط سونی را برای رقابت با دستگاه‌هایی نظیر گلکسی نوت 8 و ال‌جی V30 به کاربران و علاقه‌مندان این کمپانی داده است.

او همچنین اظهار داشته است که سونی به‌طور کامل طراحی OmniBalance را کنار نخواهد گذاشت اما با دخالت دادن عناصری جدید در آن پرچم‌دار جدید خود را به‌صورت بدون لبه طراحی خواهد کرد. 
او در طی مصاحبه‌ای اظهار داشت که ما از زمان ارائه سری X از طراحی OmniBalance بهره بردیم. همچنین ما برنامه داریم تا از نسل جدید تولیداتمان رونمایی کنیم و شما نیز می‌توانید از این دستگاه‌ها طراحی کاملاً متفاوتی را انتظار داشته باشید.
 ژ
همچنین لازم به ذکر است که از آنجایی‌که سونی به‌تازگی از اکسپریا XZ1 رونمایی کرده است، احتمالاً طرفداران محصولات این کمپانی باید برای دیدن پرچم‌دار این شرکت که بر اساس قول‌های مقامات این کمپانی با طراحی ویژه عرضه خواهد شد تا زمان کنگره موبایل جهانی سال آینده میلادی صبر کنند.

به این ترتیب باید دید که آیا این تغییرات که البته مشابه آنها را می‌توان در شرکت‌های دیگر نیز مشاهده کرد، می‌توانند سونی را از شرایط راکدی که به آن دچار شده است درآورده و ناجی همراه‌های سری اکسپریا شود یا خیر.
 
کد مطلب: 50339
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام