کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مایکروسافت و آفیس 2019

10 مهر 1396 ساعت 12:23

ایتنا- با اینکه از دید کارشناسان، حال و آینده مایکروسافت بر پایه Office 365 استوار است، آما نسخه‌های دسکتاپ جدید هنوز در حال عرضه و ورود به بازار هستند.


کنفرانس فناوری سازمانی مایکروسافت به تازگی در اورلاندو برگزار شد و مایکروسافت در این کنفرانس از عرضه آفیس 2019 خبر داد. نسخه بعدی این مجموعه، نیمه دوم سال 2018 و نسخه پیش‌نمایش آن در اواسط سال 2019 منتشر خواهد شد.
گفتنی است مایکروسافت بسیاری از جزئیات آفیس 2019 را منتشر نکرده است؛ البته می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه‌های دائمی برنامه‌های آفیس از جمله Word، Excel، Powerpoint و Outlook و همچنین سرورها از جمله Excharge، Sharepoint و Skype برای کسب‌وکار عرضه گردد.
این شرکت چند خصوصیت را برای این برنامه‌ها اعلام نموده که از جمله آنها می‌توان به قابلیت‌های جدید و پیشرفته جوهری مانند حساسیت نسبت به فشار و پخش جوهر اشاره نمود.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، در میان ویژگی‌های تازه، می‌توان به فرمول‌ها و نمودارهای جدید برای تجزیه و تحلیل داده در اکسل، قابلیت‌های انیمیشن بصری مانند مورف و زوم در پاورپوینت و نیز پیشرفت‌ در سرورها (از جمله به‌روزرسانی قابلیت مدیریت، قابلیت استفاده از صدا و امنیت IT) اشاره نمود.
به طور خلاصه، آفیس 2019، کاربران جدید و قابلیت‌های تازه را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد، اما با این کار مایکروسافت اعلام کرده که بسیاری از شرکت‌ها هنوز برای تغییر نرم‌افزارهای سنتی آماده نیستند، چرا که چندان بر روی امکانات فضای ابری تمرکز نکرده است.

به نظر می‌رسد حرکت به سوی فضای ابری، ملاحظات زیادی را می‌طلبد که هر یک از شرکت‌ها باید رعایت کنند تا بتوانند از مزایای این سرویس بهره‌مند شوند. در حقیقت آفیس 2019 یک به‌روزرسانی ارزشمند برای مشتریانی است که احساس می‌کنند که باید بعضی یا تمام برنامه‌ها را حفظ کرد و بنا به درخواست و تقاضا، آنها را به کار گرفت. مایکروسافت همچنین تصریح کرده که در ماه‌های آتی جزئیات بیشتری را در این خصوص منتشر خواهد کرد.

بر اساس گزارش درآمد سه ماهه اخیر مایکروسافت، این شرکت 27 میلیون مشترک Office 365 دارد و هر سه ماه تعداد این مشترکان افزایش چشمگیری می‌یابد، ضمن اینکه کاربران از این مجموعه که در 150 بازار مختلف جهان موجود است، استفاده می‌کنند.
با اینکه از دید کارشناسان، حال و آینده مایکروسافت بر پایه Office 365 استوار است، آما نسخه‌های دسکتاپ جدید هنوز در حال عرضه و ورود به بازار هستند.

چهار انتشار اخیر مایکروسافت آفیس در سال‌های اخیر، آفیس 2007، آفیس 2010، آفیس 2013 و آفیس 2016 بوده است.
با آفیس 2019، عملاً مشخص می‌شود که مایکروسافت در پی آن است تا تعداد این نسخه‌ها را به عدد پنج برساند.
 


کد مطلب: 50321

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50321/مایکروسافت-آفیس-2019

ايتنا
  https://www.itna.ir