کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرویس‌های هوش مصنوعی جدید مایکروسافت اژور

4 مهر 1396 ساعت 18:20

ایتنا - هر یک از این ارائه دهندگان اصلی در عرصه رایانش ابری، می‌کوشد که کسب و کار جدیدی را جذب کند و به همین جهت روی قابلیت‌هایی که به مشتریان ارائه می‌دهند، کار می‌کنند.


سرویس‌های جدید هوش مصنوعی مایکروسافت اژور، به زودی متخصصین و توسعه‌دهندگان حوزه داده را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.
شرکت مایکروسافت اخیراً اعلام کرده که دسته‌ای از به‌روزرسانی‌ها و قابلیت‌های جدید را به پلتفرم ابری اژور خواهد افزود. همه مشتریان به این سرویس‌های جدید هوش مصنوعی دسترسی داشته و می‌توانند از قابلیت‌های مدیریت هزینه و خدمات مشابه نیز بهره‌مند شوند.
منظور و مقصود از طراحی تمام این قابلیت‌ها، تقویت قدرت مایکروسافت در رقابت با خدمات وب آمازون، گوگل کلود و سایر بازیگران عرصه رایانش ابری ذکر شده است.
هر یک از این ارائه‌دهندگان اصلی، می‌کوشد که کسب‌وکار جدیدی را جذب کند و به همین جهت روی قابلیت‌هایی که به مشتریان ارائه می‌دهند، کار می‌کنند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، سرویس‌های شناختی مایکروسافت -که برای توسعه‌دهندگان و بر اساس کار با فناوری یادگیری ماشینی، اِی.پی.اس‌های پیش‌ساخته ارائه می‌دهند- تعدادی از به‌روزرسانی‌ها از جمله دسترسی عمومی به سرویس آنالیز متن را دریافت کرده‌اند. همچنین این شرکت از وجود اِی.پی.آی (API) مخصوص جست‌وجوی سفارشی همراه با نسخه جدیدی از اِی.پی.آی جست‌وجوی بینگ نیز خبر داده است.

متخصصین حوزه داده نیز به تازگی توانسته‌اند به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای در حوزه یادگیری ماشینی اژور را بیابند. این حوزه، یکی از سرویس‌های مایکروسافت است که در ساخت و عملیات مدل‌های یادگیری ماشینی به شرکت‌ها کمک می‌کند.
قابلیت میزکار یادگیری ماشینی، کار مدیریت مدل‌های یادگیری ماشینی را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر می‌کند و به همین جهت، این مدل‌ها، وارد عرصه تولید می‌شوند.

علاوه بر این موارد، توسعه‌دهندگان در طراحی و اجرای محصولات و خدمات خود، قدرت مانور بیشتری خواهند داشت، چرا که خواهند توانست مدلی آماده برای تولید را در یک کانتینر داکر -برای استقرار در محل و در فضای ابری- قرار دهند.
سیستم "اژور استک" یکی از سیستم‌هایی است که شرکت‌ها می‌توانند به راحتی خریداری کنند. این سخت‌افزار، سرویس‌های ابری مایکروسافت را به گونه‌ای به شرکت‌ها ارائه می‌دهد که بتواند به سهولت در یک مرکز داده خصوصی قرار گیرد.

مایکروسافت علاوه بر بروزرسانی‌های اژور، در ابزارهای پایگاه‌داده نیز تغییراتی ایجاد کرده است. این شرکت، سرور SQL 2017 را به صورت کلی در ویندوز و لینوکس قرار داده و با هدف بهبود فضای ابری و داخلی خود برای مشتریان پایگاه داده نیز قابلیت‌های جدیدی ارائه داده است.
 


کد مطلب: 50304

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50304/سرویس-های-هوش-مصنوعی-جدید-مایکروسافت-اژور

ايتنا
  https://www.itna.ir