۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

مشارکت بین‌المللی برای مبارزه با نهنگ آبی

ایتنا – این چالش تا به امروز در کشور روسیه تعداد 8 کشته بر جای گذاشته است.
مشارکت بین‌المللی برای مبارزه با نهنگ آبی
به تازگی مسئولان کشورهای روسیه و هندوستان دست به دست هم داده اند تا با پدیده مشکل‌ساز اجتماعی به نام "نهنگ آبی" مبارزه کنند.

به گزارش ایتنا از وب سایت خبری تحلیلی economictimes، نهنگ آبی به خوبی می تواند جنبه منفی دنیای امروزی ما را نشان بدهد، یک چالش به ظاهر روانشناختی که می‌تواند در نهایت به خودکشی افراد منتهی شود، و وجود قربانیان فراوان این پدیده، شاهدی بر مدعای مزبور است.

حال مسئولان کشور روسیه با دولت هندوستان همکاری ویژه‌ای را آغاز کرده‌اند تا بتوانند این چالش غیرعقلانی را به صورت کامل در ایالت مدرس هندوستان کنترل کنند.

گفتنی است دیپلمات‌های هندی به شدت از این چالش ابراز نگرانی کرده‌اند، و قصد دارند تا به صورت قانونی با آن مبارزه کنند و در این راه نیز از مقامات روسی کمک خواسته‌اند.

دلیل این امر نیز این است که این چالش عجیب از شبکه اجتماعی VK در روسیه شروع شده است، و به این ترتیب شاهد دردسرهای بزرگی برای "فیلیپ بودکین" که پایه‌گذار این چالش بوده است خواهیم بود.

شایان ذکر است که تا به امروز، بودکین به سه سال زندان محکوم شده است، ولی با توجه به اعلام همکاری دولت روسیه با هندوستان، احتمال می‌رود او با جریمه‌های سنگین‌تری نیز روبرو گردد.

ذکر این نکته جالب است که این چالش تا به امروز در کشور روسیه تعداد 8 کشته بر جای گذاشته است، و تقریبا در تمامی کشورهای دیگر جهان نیز شاهد تعداد مشابهی از قربانیان این پدیده اینترنتی هستیم.
کد مطلب: 50303
برچسب ها: نهنگ آبی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام