۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۲

وعده غیرواقعی اپل

ایتنا – اپل اعلام کرده بود که تلویزیون‌های اپل می‌توانند از کیفیت تصویر 4K بهره‌مند شوند، اما بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که این امکانات به صورت محدود عرضه می‌شوند و نمی توان از آنها در همه شرایط استفاده نمود.
وعده غیرواقعی اپل
شرکت اپل اخیراً اعلام کرده بود که تلویزیون‌های اپل می‌توانند تصاویر با کیفیت 4K را به خوبی نمایش دهند، اما بررسی‌های جدیدی که انجام شده، نشان از آن دارد که این وعده عملی نشده است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی neowin، پس از وعده‌های متعدد اپل در مراسم رونمایی از پرچمداران جدید که اخیراً صورت گرفت، به نظر می‌رسد که این وعده‌ها به صورت ناقص اجرا شده‌اند و مواردی مانند تلویزیون اپل، به هیچ وجه با مدینه فاضله ترسیم شده در نشست یاد شده تطابق ندارد.
گفتنی است اپل در نشست رونمایی از آیفون‌های جدید خود اعلام کرده بود که تمامی تلویزیون‌های اپل به کیفیت 4K مجهز شده‌اند و این قابلیت برای مشترکین فعلی که بسته‌های مجهز به کیفیت اچ.دی را خریداری کرده‌اند، به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

با این حال، به نظر می‌رسد که این قابلیت تنها برای بخشی از تلویزیون اپل فعال است و در حقیقت، کاربران اجازه نخواهند داشت تا چیزی به غیر از استریم ویدئویی با کیفیت 4K را تجربه نمایند.

از سوی دیگر، اعضای فعال در گروه MacRumors (که عمده فعالیت آنها، تجسس در شایعات و اخبار ناگفته اپل و نیز برسی آنهاست) کشف کرده‌اند که دانلود فایل‌های ویدئویی با کیفیت 4K به هیچ عنوان برای کاربران در دسترس نخواهد بود و بدین‌سان، با توجه کلی بودن ادعای اولیه اپل در زمینه ارائه خدمات به همه مشتریان و بدون هیچ استثنائی، می‌توان گفت که این اقدام اپل، به نوعی عوام‌فریبی تلقی می‌گردد.

این گروه در نتیجه تحقیقات خود اعلام کرده‌اند: «می‌توانید کپی از یک فیلم اچ.دی را تهیه کنید و حتی ممکن است بتوانید نسخه‌های دالبی و HDR آن را نیز دریافت کنید، ولی دانلود 4K برای شما غیرممکن خواهد بود.»

هنوز دلیل این محدودیت مشخص نیست و برخی آن را به محدودیت حافظه داخلی تلویزیون اپل مرتبط می‌دانند. همچنین اپل نیز تا به امروز در این‌باره هیچ اظهارنظری نکرده است.
کد مطلب: 50301
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام