۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۳

M1 و راه‌اندازی ابزار تشخیص نرم‌افزار مخرب برای گوشی‌های هوشمند

ایتنا- راه حل جدید موبایل گارد M1 برای تشخیص نرم افزارهای مخرب در گوشی‌های هوشمند توسط پلتفرم ضد نرم افزارهای مخرب مبتنی بر شبکه امنیت نقطه پایانی نت‌گارد نوکیا پشتیبانی می‌شود.
M1 و راه‌اندازی ابزار تشخیص نرم‌افزار مخرب برای گوشی‌های هوشمند
M1 به عنوان یک شرکت مخابراتی مستقر در سنگاپور، یک راه حل تشخیص نرم‌افزارهای مخرب مبتنی بر شبکه را برای گوشی‌های هوشمند راه‌اندازی کرده است که در این راه حل، از پلتفرم امنیت نقطه نهایی نت‌گارد نوکیا برای پشتیبانی از موبایل‌ گارد استفاده شده است. بنابر گزارشی که این شرکت از این راه حل ارائه داده است، در این منطقه، موبایل گارد نخستین برنامه‌ای است که از این نوع پیشنهاد شده است.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از زد.دی نت، راه حل ضدنرم‌افزارهای مخرب مبتنی بر شبکه امنیت نقطه نهایی نت‌گارد نوکیا با بررسی دستگاه‌هایی که به شبکه موبایل M1 دسترسی دارند، می‌توانند علامت‌های حمله بدافزارها به سیستم را تشخیص دهند و از این طریق به افزایش امنیت دستگاه کمک کنند. این شرکت توضیح داد: «به محض اینکه موبایل گارد، تشخیص دهد که دستگاه کاربر در معرض خطر قرار گرفته است، یک هشدار به صورت پیامک و ایمیل به کاربر ارسال می‌کند.»
 
این پیامک یا ایمیل ارسال‌شده، نوع نرم‌افزار مخرب، تأثیر آن و نحوه اصلاح وضعیت را به کاربر اعلام می‌کند و با این کار، کاربر می‌تواند تمام موانع بوجود آمده را برطرف کند و سیستم را از وضعیت خطر نجات دهد. سپس کاربر می‌تواند از این راه حل ضدبدافزار برای بررسی دستگاه و حذف نرم‌افزارهای مخرب استفاده کند.
کاربرانی که این اپلیکیشن را دانلود نکرده‌اند، می‌توانند لینک دانلود و کلید مجوز آن را دریافت کنند.

الکس تان، مدیر ارشد فناوری اطلاعات M1 در بیانیه‌ای اذعان داشت: «موبایل گارد M1، تنها راه حلی است که در بازار ما و برای ایجاد حفاظت در برابر بدافزارها مطرح شده است. این برنامه به کاربران کمک می‌کند که ارزایابی سلامت دستگاه را انجام دهند، تهدیدات موجود را شناسایی کنند و در صورت وجود هرگونه مشکل، آن را برطرف نمایند.» گزارشی که اخیرا توسط نوکیا منتشر شد، حاکی از رشد 400 درصدی حملات مجازی در سال 2016 بود.
 
کد مطلب: 50298
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام