۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴

تلاش آمازون برای احیای عینک‌های هوشمند بر پایه آلکسا

ایتنا – شرکت آمازون در حال تلاش است تا یک عینک هوشمند ویژه بسازد که بر پایه استفاده از سیستم آلکسا طراحی شده و شباهت زیادی به عینک‌های عادی دارد.
تلاش آمازون برای احیای عینک‌های هوشمند بر پایه آلکسا
شرکت آمازون در تلاش است تا نوعی عینک هوشمند ویژه بسازد که با استفاده از سیستم آلکسا طراحی شده و شباهت زیادی به عینک‌های عادی دارد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی telecompaper، شرکت گوگل سال‌ها پیش به سراغ عرضه عینک‌های هوشمند رفت، اما ظاهراً در آن زمان جهان هنوز برای این فناوری ویژه آماده نبود. به همین علت نیز زمانی که این غول بزرگ در این مسیر شکست خورد، کمتر شرکتی جرأت پیدا کرد تا دوباره به سراغ این بازار برود، اما به نظر می‌رسد که آمازون قصد دارد تا دوباره به سراغ آزمودن این بازار برود.

این شرکت درصدد است تا با تکیه بر محبوبیت و پذیرش موجود در سیستم دستیار هوشمند صوتی خود یعنی آلکسا، به سراغ تلفیق این فناوری با عینک‌های هوشمند برود.
 
طراحی ظاهری این محصول نیز به نحوی انجام شده است که به هیچ عنوان مانند عینک گوگل، یک پدیده فضایی و عجیب و غریب نیست، بلکه محصولی نسبتاً زیبا در برگه اختراعات ثبت شده توسط آمازون به چشم می‌خورد.

همچنین این عینک این قابلیت را خواهد داشت تا بدون نیاز به استفاده از هدفون، ارتباط صوتی آلکسا با کاربر را تأمین کند و بدین‌‌ترتیب، کاربری این محصول آسان‌تر نیز خواهد شد.

گفته شده که بین این عینک هوشمند و سامانه امنیت خانگی بر پایه آلکسا، یک محصول تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد که البته هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این موضوع توسط آمازون منتشر نشده است.
 
کد مطلب: 50258
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام