کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتخابات داخلی اتحادیه کسب و کارهای مجازی برگزار شد

سايت خبری ايتنا , 29 شهريور 1396 ساعت 16:02

ایتنا - محمد کرمی رئیس اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی شد.



پس از رای‌گیری و برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی، رئیس و اعضای هیئت مدیره، بازرس، دبیر و خزانه‌دار اتحادیه انتخاب شدند.

به گزارش ایتنا از اتاق اصناف ایران، در نخستین جلسه پس از انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی که با حضور رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران، رئیس اتاق اصناف ایران و دبیرکل اتاق اصناف ایران برگزار شد، محمد کرمی به عنوان رئیس اتحادیه، حمید محمدی نایب رئیس اول، شهرام شاهکار به عنوان نایب رئیس دوم، رضا الفت نسب به عنوان خزانه دار و فرشاد وکیل زاده به عنوان دبیر انتخاب شدند.
در این جلسه همچنین گل گواهی معاون مرکز اصناف و بازرگانان، هاشمی عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و رضایی از وزارت کشور به عنوان هیات اجرایی انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی حضور داشتند.

فرشاد وکیل زاده دبیر اتحادیه کسب و کارهای مجازی اظهار کرد: پس از انجام کارهای ثبتی و تهیه فضای فیزیکی به منظور تاسیس اتحادیه که در روزهای آینده انجام خواهد شد، این اتحادیه آماده صدور مجوز و پروانه کسب به متقاضیان می شود.
وی با بیان اینکه اعتبارنامه های رئیس، نایب رییسان اول و دوم، خزانه دار و دبیر به آنان تحویل شده است، افزود: افراد انتخاب شده برای یک دوره چهار ساله در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی فعالیت خواهند کرد.

انتخابات اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی مرداد ماه گذشته با حضور رییس اتاق اصناف ایران، رئیس مرکز اصناف و امور بازرگانان، دبیر کل اتاق اصناف ایران و اعضای هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی در تهران و هفت استان به صورت همزمان برگزار شد.
 


کد مطلب: 50239

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50239/انتخابات-داخلی-اتحادیه-کسب-کارهای-مجازی-برگزار

ايتنا
  https://www.itna.ir