۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۰

خدمات جدید موزیلا برای فایرفاکس

ایتنا – اکنون می‌توانید وب‌سایت‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر از خروجی نمایشگر خود را در قالب یک تصویر اسکرین شات بگیرید و برای این کار تنها باید از ماوس خود استفاده کنید.
خدمات جدید موزیلا برای فایرفاکس
مرورگر وب فایرفاکس، در زمره محبوب‌ترین نرم‌افزارهای وبگردی است که تلاش می‌کند با عرضه امکانات جدید، در رقابت با دیگر مرورگرها، کاربران خود را حفظ نماید.
به‌تازگی شرکت موزیلا خدمات جدیدی را برای مرورگر وب خود عرضه نموده است که به موجب آن می‌توان به راحتی اسکرین شات‌هایی را از صفحات وب تهیه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی neowin، شرکت موزیلا نسخه‌های مختلفی از مرورگر فایرفاکس را عرضه کرده که مشهورترین آنها نسخه‌های Nightly و stable هستند.
 
چند ماه پیش بود که موزیلا خدمات مربوط به اسکرین شات را به نسخه تازه از مرورگر Nightly خود افزود، اما پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، شاهد عرضه خدماتی مشابه برای فایرفاکس stable نیز هستیم.

البته دسترسی به این امکان، نیاز به تنظیمات دارد و برای انجام آن باید مراحل زیر را سپری کنید:

- به بخش about:config بروید.
- در صورتی که صفحه هشدار برای شما پدیدار شد، بر روی گزینه I accept the risk کلیک نمایید.
- به دنبال گزینه extensions.screenshots.system-disabled بگردید.
- پس از یافتن ردیف مربوطه، بر روی آن دبل کلیک کنید تا مقدار آن از True به False بدل شود.
- مرورگر خود را بسته و دوباره فایرفاکس را از اول بازکنید تا این امکان به مرورگر شما افزوده شود.

بدین‌ ترتیب می‌توانید وب‌سایت‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر از خروجی نمایشگر خود را در قالب یک تصویر، اسکرین شات بگیرید و برای این کار تنها باید از ماوس خود استفاده کنید.

این امکان جدید فایرفاکس، در حقیقت به این منظور عرضه شده که کاربر بتواند بدون نیاز به هر ویرایشگر تصویر مانند فتوشاپ، مستقیماً تصویر موردنظر در مرورگر خود را ذخیره نماید، ضمن اینکه در هنگام تهیه این تصویر، تنها به ابعاد صفحه نمایش خود محدود نخواهید بود.
کد مطلب: 50171
برچسب ها: موزیلا فایرفاکس
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام