۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵

برنامه ویژه اچ‌پی برای فعالیت به روش دستگاه به‌عنوان خدمات

ایتنا – شرکت اچ‌پی به‌تازگی برنامه‌هایی ویژه را طراحی کرده است که بر اساس آن‌ها این کمپانی رویکردی تهاجمی با گرایش دستگاه به‌عنوان خدمات یا DAAS به کار خود ادامه خواهد داد.
برنامه ویژه اچ‌پی برای فعالیت به روش دستگاه به‌عنوان خدمات

به نظر می‌رسد رقابت در بازار عرضه دستگاه‌ها و سخت‌افزارها نیز شدت یافته است و نام‌های مشهور موجود در این عرصه، به دنبال راه‌هایی جدید برای تقویت حضور و حتی حفظ خود در شرایط جدید هستند.
در این میان، غالباً برگ برنده در دست بازیگرانی است که خلاقیت به خرج داده و با استفاده از روش‌های مدرن، خدمات تازه‌ای به مشتریان خود ارائه نمایند.

در همین راستا، شرکت اچ‌پی به‌تازگی برنامه‌های ویژه‌ای را طراحی نموده تا بر اساس آنها، از این پس با رویکردی تهاجمی و بر اساس گرایش "دستگاه به‌عنوان خدمات" (یا DAAS) به کار خود ادامه دهد و بدین ترتیب در پی تثبیت هر چه بیشتر حضور خود در بازار باشد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی  crn، شرکت اچ‌پی به منظور نیل به اهداف خود، طراحی و ارائه سه برنامه رسمی جدید را مورد نظر قرار داده که هدف کلان آنها در مجموع، تلاش برای تطابق کامل با قراردادهای چندساله مربوط به دستگاه‌های مختلف است و با نیاز امروز بازار نیز هر چه بیشتر هماهنگ خواهد بود.

مطابق جزئیات منتشره، این سه برنامه بر اساس گفته این شرکت، برنامه‌های ساده‌سازی شده، بهبودیافته و برتر هستند که شامل راهکارهای ویژه بر پایه فناوری هوش مصنوعی هستند.
 
 
 
در واقع استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، نقطه قوت این طرح‌ها به شمار می‌آید که می‌تواند موتور محرکه آنها به سمت پیروزی نیز باشد.
هدف از این پروژه‌ها، افزایش مدت زمان ازکارافتادگی سیستم‌های کاری در بنگاه‌های تجاری و نیز بهبود بخشیدن به میزان بهره‌وری کاری -مخصوصاً در شرکت‌ها و سازمان‌ها- خواهد بود.
 
گفته می‌شود که این پروژه‌ها به‌خوبی برای کار آماده شده‌اند و علاوه بر آن نیز مسئولان این شرکت به سراغ بهینه‌سازی دوباره این سامانه‌ها رفته‌ و این سیستم‌ها را برای عرضه به مخاطبان به‌خوبی آماده کرده‌اند.
 
شایان ذکر است که هر سه دستگاه به‌عنوان خدمات یاد شده در زیرگروه خدمات پلتفرم تحلیل اچ‌پی عرضه می‌شوند که به‌موجب آنها این شرکت می‌تواند بازارهای جدیدی را برای سیستم‌های خود ایجاد نموده و در عین حال نیز به شرکت‌ها برای بهبود عملکرد کمک کند.
 
کد مطلب: 50163
برچسب ها: اچ‌پی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام