کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امنیت در مرورگرهای گوگل

خبرگزاری فارس , 21 شهريور 1396 ساعت 13:01

ایتنا- گوگل می‌گوید بیش از ۳ میلیارد وسیله الکترونیک در سراسر جهان اعم از تبلت و گوشی و نوت بوک از قابلیت وب‌گردی ایمن ارائه شده توسط این شرکت بهره‌مند هستند.






به گزارش ایتنا از فارس، استفاده از این خدمات در زمان استفاده از اینترنت و مراجعه به سایت های اینترنتی مانع از نصب نرم‌افزارهای ناخواسته بر روی رایانه یا سرقت اطلاعات مربوط به کلمات عبور و کارت‌های اعتباری می‌شود.

گوگل از فناوری‌های تازه‌ای مانند هوش مصنوعی و رایانه‌های دارای قابلیت خودآموزی برای ارتقای این خدمات و حفاظت بیشتر از کاربران استفاده کرده است. فناوری های مذکور برای اسکن کردن سریع و دقیق میلیون‌ها صفحه در روز و شناسایی ابزار آلوده کننده احتمالی مخفی شده در آنها قابل استفاده هستند.

ازاین طریق همچنین می‌توان افزونه‌های مخرب و برخی ابزار هکری که ممکن است در فروشگاه Chrome Web Store مخفی شده باشند را هم شناسایی کرد. گوگل قابلیت وبگردی ایمن را به برخی دیگر از تولیدات خود نظیر جستجوگر، جیمیل و فروشگاه پلی استور افزوده است. از ابزار یادشده حتی در پلاتفورم تبلیغاتی گوگل برای جلوگیری از تبلیغ سایت‌های آلوده استفاده شده است.

یک قابلیت جالب ابزار وبگردی ایمن برای کاربران تبلت و موبایل فشرده‌سازی حجم داده رد و بدل شده از طریق اینترنت به منظور کاهش هزینه های استفاده از خدمات اینترنت شرکت‌های مخابراتی است و لذا گوگل تنها اطلاعات ضروری را از طریق گوشی و تبلت برای کاربران ارسال می‌کند.
 


کد مطلب: 50123

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50123/امنیت-مرورگرهای-گوگل

ايتنا
  https://www.itna.ir