۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۴

هدفون خواب‌آور!

ایتنا- چشم بند مجهز به هدفون که نه تنها از ورود نور محافظت می‌کند بلکه امکان گوش دادن به موسیقی را نیز فراهم می کند وارد بازار شد.
هدفون خواب‌آور!



به‌لطف پیشرفت تکنولوژی، ظاهرا دردسرهای قبل از خواب هم قابل حل شدن هستند و بالاخره با خیال راحت می‌توانید از خوابتان لذت ببرید. این چشم بند مجهز به هدفون نه‌تنها چشم‌های شما را از ورود نور محافظت می کند بلکه امکان گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌تان در راحتی کامل را نیز فراهم می‌کند. این وسیله ترکیبی و البته بسیار کاربردی امکان داشتن یک خواب راحت و استراحت دادن به‌مغزتان را فراهم می‌کند.

این چشم بند مجهز به هدفون به‌طور کامل دور تا دور سر شما را می‌پوشاند تا از این طریق چشم و گوش شما را از نور و صداهای اطراف محافظت کند. با به‌کارگیری فوم فوق‌العاده نرم و مرغوب و ساختار متناسب با سر و گوش انسان، کاربر می‌تواند این چشم بند را کل شب و در طول پروازهای بلند مدت بدون هیچ مشکلی استفاده کند. هدفون به‌کار رفته در این چشم بند هم به‌وسیله یک لایه فوم انعطاف‌پذیر پوشانده شده و در طول شب به‌هیچ وجه به گوش‌ها آسیب نخواهد رساند.

این هدفون قادر است تقریبا به تمامی وسایل الکترونیکی کاربران از جمله اسمارت‌فون‌ها متصل شود تا کاربر بتواند موزیک مورد علاقه‌اش را بدون دردسر پخش کند. ضمنان سایز این چشم بند هم به‌وسیله بندی که روی آن طراحی شده قابل تنظیم است و جالب‌تر اینکه قابل شستشو حتی با ماشین لباس‌شویی است.
قیمت چشم‌بند Sleep Eye Mask Headphones در حال حاضر 49 دلار اعلام شده است.

منبع: آی‌تی ایران
کد مطلب: 50110
برچسب ها: هدفون
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام