۰
plusresetminus
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۳

بدقولی کوالکوم در عرضه Snapdragon 836

ایتنا- کوالکوم وعده داده است که تراشه Snapdragon 836 با سرعت بسیار بالاتری نسبت به سایر تراشه‌ها، باعث تحول چشمگیر در این عرصه شود.
بدقولی کوالکوم در عرضه Snapdragon 836


در حالی که گفته می‌شد تراشه جدید Snapdragon 836 شرکت کوالکوم در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود و در گوشی جدید پیکسل ۲ گوگل از آن استفاده خواهد شد، رونمایی به تأخیر افتاد.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از اندروید هدلاینز، منابع خبری می‌گویند کوالکوم قادر نیست تراشه یادشده را در زمان وعده داده شده عرضه کند و لذا علاقمندان باید تا سال 2018 منتظر عرضه Snapdragon 836 بمانند.

شواهد وقرائن دیگری که تاخیر در عرضه Snapdragon 836 را تایید می‌کند آن است که گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 هر دو مجهز به پردازنده های Snapdragon 835 بوده و در آنها از Snapdragon 836 استفاده نخواهد شد.

آنچه که باعث شده علاقمندی برای عرضه نسل جدید تراشه اسنپ دراگون افزایش یابد، وعده های کوالکوم در مورد سرعت بالاتر پردازش این تراشه نسبت به تراشه های قبلی است که موجب می شود تحول چشمگیری در امکانات قابل دسترس از طریق گوشی‌های هوشمند ایجاد شود.

Snapdragon 835 که در ابتدای سال 2017 عرضه شد به طور گسترده ای مورد استقبال شرکت های سازنده گوشی قرار گرفت و اکثر این شرکت‌ها گوشی‌های پرچمدار خود را با استفاده از همین تراشه طراحی و عرضه کردند.
 
کد مطلب: 50101
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام