۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۶

گوگل در حال آزمایش پوسته جدید پلی استور

ایتنا – به‌تازگی تصاویر جدیدی در اینترنت منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند که شرکت گوگل نسخه جدیدی از پلی استور را در دستور کار قرار داده و در حال آزمایش این پوسته جدید است.
گوگل در حال آزمایش پوسته جدید پلی استور
به‌تازگی تصاویر جدیدی در اینترنت منتشر شده‌ که نشان می‌دهند شرکت گوگل نسخه جدیدی از پلی استور را در دستور کار قرار داده و در حال آزمایش آن است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی androidpolice، بازار نرم‌افزاری پلی استور گوگل، با تعداد زیادی از نرم‌افزار و میلیون‌ها دانلود روزانه نرم‌افزار، پربازدیدترین بازار نرم‌افزاری جهان است.

با این‌حال، به نظر می‌رسد که گوگل در حال آزمایش پوسته‌ای جدید برای این بازار نرم‌افزاری است تا اندکی حس و حال استفاده از این نرم‌افزار ویژه را تغییر دهد.

البته این تغییرات به‌ هیچ‌ عنوان به عملکرد این بازار مرتبط نمی‌شود، بلکه تنها ظاهر این بازار را اندکی دستخوش تغییر خواهد کرد که باید یادآور شویم که این تغییرات ظاهری نیز بسیار محدود هستند.
 

 تصاویر منتشر شده در منابع معتبر نشان از این دارند که منوی اصلی این بازار دستخوش تغییر شده است؛ بدین صورت که به‌جای منوی دکمه (وضعیت فعلی)، فهرستی شبیه به منوهای معمولی در این نرم‌افزار قرار داده شده است.

با این وجود به نظر نمی‌رسد که این تغییرات بتواند در تعامل کاربران با این بازار و عملکرد آنها تأثیری داشته باشد و به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان انتظار داشت که هیچ کاربری به خاطر تغییر شکل منو بتواند به نرم‌افزارهای بهتر دسترسی داشته باشد.
به همین دلیل نیز پیش‌بینی می‌شود که این تغییرات تنها بخش اندکی از یک تغییر بزرگ در بازار پلی استور باشد و به‌زودی ممکن است شاهد اخباری جدید در این زمینه باشیم.
 
کد مطلب: 50098
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام