۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۲

مایکروسافت با یک بمب خبری به لندن می‌رود

ایتنا – مایکروسافت قصد دارد تا در ماه آینده میلادی در شهر لندن از دو محصول ویژه خود یعنی سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو نسخه LTE رونمایی کند.
مایکروسافت با یک بمب خبری به لندن می‌رود
مایکروسافت قصد دارد تا در ماه آینده میلادی در شهر لندن از دو محصول ویژه خود یعنی سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو نسخه LTE رونمایی کند.
 
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، سری سرفیس مایکروسافت را می‌توان یکی از نیرومندترین سری‌های هیبریدی در جهان به‌حساب آورد که در حقیقت دنیایی بین لپ‌تاپ و تبلت را برای کاربران به ارمغان آورده‌اند.
 
در طول چند ماه گذشته اخبار فراوانی درباره نسل جدید سری سرفیس منتشر شده بود ولی به‌تازگی منابع معتبر خبری مبنی بر رونمایی این محصولات در ماه آینده داده‌اند.

به‌ این‌ ترتیب دو محصول سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو نسخه LTE قرار است تا پرچم مایکروسافت را برای نسل بعدی این سری به اهتزاز دربیاورند.
 
از جمله قابلیت‌های ویژه این دو محصول می‌توان به استفاده از نسل هشتم پردازنده‌های سری Core شرکت اینتل بر روی سرفیس بوک 2 اشاره کرده که مسلما قابلیت پردازشی ویژه‌ای را به این محصول ارائه خواهد کرد.

این پردازنده‌ها نسبت به نسل هفتم سری Core، از نظر عملکرد و میزان مصرف، 40 درصد بهتر عمل می‌کنند و می‌توانند از تصویر خروجی با کیفیت 4K نیز پشتیبانی کند.

شایان ذکر است که این دو دستگاه قرار است تا نخستین میزبان‌های سیستم‌های مدرن مایکروسافت مانند پرداخت مالی به کمک اثرانگشت، سیستم واقعیت ترکیبی مایکروسافت و سیستم تائید هویت Windows Hello باشند.
 
همچنین گفته می‌شود که سرفیس بوک 2 قرار است تا در ابتدای ماه نوامبر در اختیار مشتریان قرار داشته و در بازار جهانی به مشتریان عرضه شود.
کد مطلب: 50093
نام شما
آدرس ايميل شما


sss
feedback
Australia
sssss
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام