۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳

عرضه نسخه جدیدی از لینوکس SUSE برای بنگاه‌های تجاری

ایتنا – به‌تازگی نسخه 12 از لینوکس SUSE برای بنگاه‌های تجاری عرضه شده که امکانات ویژه‌ای را برای این بنگاه‌ها ارائه نموده است.
عرضه نسخه جدیدی از لینوکس SUSE برای بنگاه‌های تجاری
به‌تازگی نسخه 12 از لینوکس SUSE برای بنگاه‌های تجاری عرضه شده که امکانات ویژه‌ای را برای این بنگاه‌ها ارائه نموده است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی zdnet، سیستم‌عامل متن‌باز لینوکس را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای مدیریت سرورها به‌حساب آورد که البته توزیع‌های فراوانی هم دارد.
به‌تازگی یک گزینه دیگر نیز برای مدیریت سرورهای لینوکسی عرضه شده که متعلق به توزیع SUSE است.

نسخه SUSE از لینوکس در نوع خود یکی از متفاوت‌ترین و بهترین گزینه‌های موجود در بازار بوده که طرفداران فراوانی را نیز به خود جلب نموده است.
به‌تازگی نسخه 12 این سیستم‌عامل به‌صورت تخصصی برای استفاده توسط بنگاه‌های تجاری به بازار عرضه شده است و انتظار می‌رود به خوبی مورد استقبال قرار گیرد.

گفتنی است این نسخه از سیستم‌عامل SUSE دارای قابلیت‌های ویژه پردازشی برای بنگاه‌های تجاری است و از آنجا که با هدف بهبود راندمان سرورها طراحی شده، از پردازنده‌های جدیدی پشتیبانی می‌کند که می‌توانند سرعت عملکرد سرورها را به مراتب بهبود بخشند.

همچنین این نسخه به امکانات امنیتی بسیار ویژه‌ای مجهز شده است که موجب می‌شود تا لینوکس SUSE نسخه 12 بنگاه‌های تجاری بتواند تجربه‌ای متفاوت -از نظر عملکرد- را برای شما به ارمغان بیاورد.

شایان ذکر است تراشه‌های جدیدی که در این نسخه از SUSE پشتیبانی می‌شوند شامل ARM (AArch64)،  Intel،AMD،SAP HANA،IBM z Systemsو  POWER هستند.

همچنین این سیستم‌عامل از حافظه‌های NVM نیز پشتیبانی می‌کند که این امر می‌تواند به‌خوبی روی عملکرد کلی سرور، تأثیر مثبت بگذارد.
کد مطلب: 50092
برچسب ها: لینوکس SUSE
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام