۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۰

ادامه بحران در بازار جهانی مادربرد

ایتنا – ممکن است بسیاری از شرکت‌های بزرگ در جهان تصمیم به تغییر بازار گرفته و به سراغ تعطیل کردن شاخه تولید مادربرد بروند.
ادامه بحران در بازار جهانی مادربرد
 بازار فروش مادربردها با بحرانی جدید روبرو شده است و به نظر می‌رسد که افت فروش این محصولات در بازار جهانی ادامه داشته باشد.

به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، به نظر می‌رسد که فشار موجود بر روی بازار کامپیوترهای خانگی به قطعات این کامپیوترها نیز کشیده شده است.

شایان ذکر است که مادربردها در طول یک سال گذشته به‌شدت با افت فروش روبرو بوده‌اند، ولی به نظر می‌رسد که شرایط پیش رو چندان مساعد نخواهد بود و رکود بازار ادامه خواهد داشت.

شرکت‌های بزرگ توانسته‌اند تا در سال 2017 تعداد 45 میلیون مادربرد به فروش برسانند. برای مقایسه این شرایط با دوران اوج کامپیوترهای خانگی باید بدانید که در سال 2013 میلادی تعداد 75 میلیون دستگاه مادربرد به فروش رسیده بود.

شرکت گیگابایت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مادربرد توانسته است تا تنها 13 میلیون عدد از این قطعات را در سال 2017 بفروشد.
دیگر شرکتی که با کاهش چشمگیر درخواست برای مادربرد روبرو شده است نیز ایسوس بوده است.
 
به‌ این‌ ترتیب ممکن است بسیاری از شرکت‌های بزرگ در جهان تصمیم به تغییر بازار گرفته و به سراغ تعطیل کردن شاخه تولید مادربرد بروند.
 
کد مطلب: 50064
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام