۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲

برنامه ویژه گوگل برای توسعه پلتفرم ابری

ایتنا – شرکت گوگل قصد دارد تا با اتخاذ روش‌های کاری جدید و معرفی خدمات مدرن‌تر، ساختار پلتفرم ابری خود را با پیشرفت روبرو سازد.
برنامه ویژه گوگل برای توسعه پلتفرم ابری

با گسترش بکارگیری فناوری‌های مرتبط با فضای ابری در شرکت‌ها و سازمان‌ها، به تدریج پیشروان این صنعت نیز در حال تحقیق و طراحی مدل‌های جدید به همراهی نوآوری برای برآوردن نیازهای مختلف کاربران هستند.
شرکت گوگل نیز در همین راستا قصد دارد تا با اتخاذ روش‌های کاری جدید و معرفی خدمات مدرن‌تر، ضمن ایجاد پیشرفت در ساختار پلتفرم ابری خود، تحولی را در ارائه خدماتش به مشتریان به وجود آورد.

 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی forbes، به نظر کارشناسان، شاید بتوان پلتفرم ابری گوگل را به‌عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های ابری جهان به‌حساب آورد؛ زیرا کاربران این پلتفرم‌ها از خدمات آن عموماً راضی به نظر می‌رسند و به همین دلیل نقش گوگل در این بازار، غیرقابل اغماض است.

در این میان این شرکت قصد دارد با استفاده از محبوبیت خدمات خود و نیز با معرفی سرویس‌های جدیدتر، به سراغ تغییر این ساختار و بهبود آنها برود و در این راستا نیز اعلام کرده که پلتفرم‌های جدیدی را بر اساس ساختار ابری خود طراحی و عرضه خواهد نمود.

گفتنی است در برنامه جدید، تمرکز این شرکت بر روی مواردی مانند زیرساخت به‌عنوان خدمات (یا IaaS) و پلتفرم به‌عنوان خدمات (یا PaaS) خواهد بود و لذا عملاً گوگل سعی دارد تا پیشرفت‌های بیشتری را برای مبارزه با پلتفرم‌های مشهور رقیب مانند سرویس‌های آمازون و آژور شرکت مایکروسافت ایجاد کند.
 
شایان ذکر است که سیستم جدید این شرکت می‌تواند ترافیک خروجی GCP را به‌جای انتقال به شبکه گوگل، به‌سوی سیستم‌های ISP انتقال بدهد. بدین‌ ترتیب هر چند کیفیت خدمات این شرکت بهتر خواهد شد، اما قیمت کلی خدمات افزایش خواهد یافت.
 
این سیستم جدید همچنین می‌تواند موجب شود تا خدمات گوگل با سایر رقبا متفاوت شود، اما با توجه به احتمال افزایش قیمت آن، باید منتظر ماند و دید که آیا این شرکت می‌تواند این خدمات جدید را با موفقیت به کاربران متعدد عرضه کند یا خیر.
 
کد مطلب: 50063
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام