۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲

عرضه کروم 61 با رفع باگ‌های متعدد

ایتنا – به‌تازگی نسخه 61 از مرورگر گوگل کروم به کاربران عرضه شده است و در آن تعداد زیادی از آسیب‌پذیری‌های امنیتی این سیستم رفع شده و قابلیت‌های جدیدی به این مرورگر اضافه شده است.
عرضه کروم 61 با رفع باگ‌های متعدد
به‌تازگی نسخه 61 از مرورگر گوگل کروم به کاربران عرضه شده که در آن اغلب آسیب‌پذیری‌های امنیتی این نرم‌افزار رفع شده و قابلیت‌های جدیدی نیز بدان افزوده شده است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی zdnet، بدون شک یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای وب جهان را باید مرورگر کروم دانست؛ و در صورتی که شما نیز یکی از کاربران این مرورگر هستید، حتماً خبر جالبی خواهد بود که بدانید نسخه جدیدی از این مرورگر توسط گوگل عرضه شده است.

نسخه کروم 61 علاوه بر اینکه به طور مشخص تعداد 22 حفره امنیتی موجود در این مرورگر وب را رفع می‌کند، به فناوری WebUSB جدید نیز می‌پردازد.
این قابلیت ویژه شامل امکان اتصال کیت‌های یواس‌بی به شبکه است که می‌توان کاربری‌های جدیدی را بر روی این مرورگر تجربه نمود.

شایان ذکر است که این به‌روزرسانی بر روی سیستم‌های عامل مایکروسافت، مک و لینوکس عرضه شده است و البته عرضه نسخه اندرویدی آن نیز تا هفته آینده انجام خواهد شد.

بدین‌ترتیب کروم 61 نخستین مرورگر گوگل خواهد بود که از فناوری WebUSB پشتیبانی می‌کند، که این امر موجب می‌گردد، افراد بتوانند بر روی دو دستگاه یواس‌بی و در سطحی فراتر از مشخصات سخت‌افزاری یک سیستم یواس‌بی به برقراری ارتباط بپردازند.

از دیگر قابلیت‌های قابل ذکر این نسخه از کروم نیز می‌توان به امکان بهبود کارآیی و سرعت پرداخت و نیز خروج از وب‌سایت‌های مرتبط با تجارت الکترونیک اشاره نمود، که این کار اختصاصاً از طریق سیستم پرداخت اندروید ممکن خواهد بود.
 
کد مطلب: 50028
برچسب ها: کروم مرورگر وب
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام