کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واتس‌اپ و راه‌اندازی اپلیکیشن خدمات مشتری

15 شهريور 1396 ساعت 16:31

ایتنا- در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها برای برقراری ارتباط از واتس‌اپ استفاده می‌کنند و در آبنده‌ای نزدیک، ابزارهای جدیدی برای پرداختن به سوالات مربوط به تأیید اعتبار ساخته می‌شود.


واتس‌اپ به تازگی اعلام کرد که طرح‌هایی برای راه‌اندازی یک اپلیکیشن داشته و قصد دارد این امکان را فراهم کند که کسب‌وکارهای کوچک با کاربران و مشتریان خود چت کنند.
در کنار برنامه‌های واتس‌اپ جهت ارائه اپلیکیشن خدمات مشتری، یک راه‌حل نرم‌افزاری نیز وجود خواهد داشت که به شرکت‌های بزرگ مانند بانک‌ها و شرکت‌های هواپیمایی، ابزارهایی ارائه می‌دهد و از این طریق مکالمات آنها با کاربران را کنترل می‌کند و کارهایی مانند اشتراک‌گذاری زمان پرواز، اطلاعیه تحویل و سایر به‌روزرسانی‌ها را انجام می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، این خبر یک هفته بعد از انتشار اطلاعات در مورد حساب‌های تجاری معتبر، در سایت واتس‌اپ منتشر شد. در کنار حساب‌های معتبر یک نشان سبز وجود دارد و پیام‌های دریافتی از کسب‌وکارهای مختلف زردرنگ هستند.
مت ایدما، مدیر ارشد عملیات واتس‌اپ در بیانیه‌ای اعلام کرد: «واتس‌اپ، ارتباط بین مردم سراسر جهان را آسان کرده است. اکنون ما در پی آن هستیم که این رویکرد را در بقیه بخش‌های شرکت نیز پیاده کنیم و کسب‌وکارها را به گونه‌ای وارد واتس‌آپ کنند که برای افراد ارزش ایجاد کنند. ما به دنبال راه‌هایی هستیم تا بتوانیم افراد را به شکلی سریع و فردی، با کسب‌وکارها متصل کنیم.»

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها برای برقراری ارتباط از واتس‌اپ استفاده می‌کنند و در آبنده‌ای نزدیک، ابزارهای جدیدی برای پرداختن به سوالات مربوط به تأیید اعتبار ساخته می‌شود.
بسیاری از فروشگاه‌های خرد نیز از واتس‌اپ استفاده می‌کنند تا از این طریق بتوانند با صدها کاربر در ارتباط باشند. این شرکت در ماه‌های آینده قابلیت‌های جدیدی را تست خواهد کرد و هدف از این قابلیت‌ها، حل برخی از چالش‌های موجود و تسهیل ارتباطات برای مردم است.
 
واتس‌اپ، ماهانه 1.3 میلیارد نفر کاربر فعال دارد و بدون شک، یکی از بزرگ‌ترین اپلیکیشن‌های چت محسوب می‌گردد و از همین رو به سمت کسب درآمد حرکت می‎کند.

گفتنی است واتس‌اپ در سال 2009 ایجاد شد و با اپلیکیشن‌هایی مثل توییتر و اسکایپ رقابت می‌کند.
این اپلیکیشن متعلق به فیس‌بوک بوده و قرار است سرویسی جدید راه‌اندازی کند و به واسطه آن، کسب‌وکارها و مشتریان را به هم پیوند دهد.
 


کد مطلب: 50018

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50018/واتس-اپ-راه-اندازی-اپلیکیشن-خدمات-مشتری

ايتنا
  https://www.itna.ir