کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برنامه اوراکل برای توسعه کسب‌وکار پردازش ابری

19 شهريور 1396 ساعت 1:13

ایتنا – به‌تازگی شرکت اوراکل اعلام کرده است که قصد دارد تا 5 هزار کارمند جدید را برای توسعه کسب‌وکار محاسبات ابری خود استخدام کند.


هر چند نام "اوراکل"، با نرم‌افزارهای بزرگ و بانک‌های اطلاعاتی عظیم گره خورده است، اما اکنون این شرکت در زمینه فعالیت در فضای ابری نیز جزو پیشتازان محسوب می‌گردد.
به‌تازگی شرکت اوراکل اعلام کرده است که قصد دارد تا 5 هزار کارمند جدید را برای توسعه کسب‌وکار محاسبات ابری خود استخدام کند، که از نظر کارشناسان بازار، علامتی برای حضور هر چه پررنگ‌تر این شرکت در میدان رقابت فضای ابری به شمار می‌آید.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی fortune، اوراکل به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین غول‌های دنیای پایگاه‌های داده قصد دارد تا وارد مرحله جدیدی از کسب‌وکار محاسبات ابری خود شده و با تسمیمات ویژه‌ای که اتخاذ می‌کند، در این بازار پیشرفتی سریع را تجربه نماید.
 
بر همین اساس نیز این شرکت قصد دارد تا در طول سال جاری میلادی، 5 هزار نیروی کاری جدید را تنها در ایالات متحده آمریکا استخدام کند.
 

مطابق جزئیات اعلام شده، این شرکت قصد دارد تا نیروهایی در زمینه‌های تخصصی مختلفی مانند مهندسان، مشاوران، فروشندگان و تیم‌های پشتیبانی در صنایع محاسبات ابری را به نیروهای کاری خود بیفزاید.
 
آمار دقیق نیروهایی که قرار است توسط اوراکل جذب شوند بدین ترتیب است: 2 هزار 650 کارمند در بخش فروش ابری و 1500 توسعه دهنده سامانه‌های ابری.
 
جالب است بدانید که بسیاری از شرکت‌های رقیب این شرکت از جمله آی‌بی‌ام اعلام کرده‌اند که نیروهای کاری بیشتری را در آمریکا استخدام خواهند کرد که این امر در راستای درخواست دولت آمریکا جهت افزایش فرصت‌های شغلی برای نیروهای کاری بومی در این کشور انجام شده است.


کد مطلب: 50012

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50012/برنامه-اوراکل-توسعه-کسب-وکار-پردازش-ابری

ايتنا
  https://www.itna.ir